• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202124147

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202124147

OF-247483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084871

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

35918501

DWC Slovakia a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizačný poplatok za softvérové licencie Fabasoft eGov-Suite

licencia, registratúra, aktualizácia

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ročný aktualizačný poplatok za softvérové licencie Fabasoft eGov-Suite pre 241 ks licencií.
Funkcia
Predmetom zmluvy je možnosť získať nárok na najnovšiu verziu programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu zakúpených 241 ks licencií a zároveň musí byť zabezpečená podpora softvérových produktov tretích strán (operačné systémy, databázy, internetové prehliadače, kancelárske balíky) s aktuálnymi technológiami a platformami a optimalizuje využitie zdrojov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizačný poplatok na obdobie od 01.01.2022 - 31.12.2022 pre 241 ks licencií ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA:
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať službu na vykonávanie predmetu zmluvy  s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť vyhlásenie, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený zrealizovať predmet zmluvy v súlade s platnými právnymi predpismi a zároveň vyhlasuje, že jeho zrealizovaním nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb.
Vysporiadanie všetkých licenčných práv zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať všetky autorské práva s autormi na základe podpísaných zmlúv o vytvorení, použití a šírení softwaru na svoje náklady. Všetky autorské odmeny sú zahrnuté v cene za predmet zmluvy, sú dohodnuté ako jednorázové paušálne odmeny a zahŕňajú odmenu za akékoľvek šírenie zhotoveného diela dodávateľom.
Práva sa udeľujú osobitne objednávateľovi a nesmú sa preniesť na tretiu stranu bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta).
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavrenia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom (ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa"). Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie podmienok zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
........................................................................................................................................................................................................
CENA:
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (strata času na ceste a pod.) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy.
........................................................................................................................................................................................................
FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť a bezodkladne doručiť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia protokolu.
........................................................................................................................................................................................................
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy.
Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede.
Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi.
........................................................................................................................................................................................................
OSTATNÉ USTANOVENIA:
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
........................................................................................................................................................................................................

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

27.12.2021 09:00 — 03.01.2022 09:00

1,00 celá zákazka

10 122,00

8 435,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2021 14:37

09.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 12:01 - Vstupná ponuka 10 122,00 € Cena s DPH
03.12.2021 12:01 - Najvýhodnejšia ponuka 10 122,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS