• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 15:25

Detail zákazky Z202124139

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 15:25

Základné údaje

Z202124139

OF-246728

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084887

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky a príslušenstvo 1

utierka, toaletný papier,

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Utierka kuchynská rolka/2ks bal 1950
2. Toaletný papier SmartOne ks 3000
3. Toaletný papier Jumbo 190mm ks 6850
4. Toaletný papier malý / 10ks bal 180
5. Utierka hygienická papierová ZZ krabica 900
6. Utierka priemyselná Maxi/6 bal 500
7. Toaletný papier Jumbo 26" ks 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Utierka kuchynská rolka/2ks nerecyklovaný / celulóza
1. Utierka kuchynská rolka/2ks - dĺžka kotúča 15m/ks
2. Toaletný papier SmartOne - materiál nerecyklovaný / celulóza
2. Toaletný papier SmartOne - farba celuloza, biela
2. Toaletný papier SmartOne - dĺžka kotúča 207 m
2. Toaletný papier SmartOne - vrstvy 2
2. Toaletný papier SmartOne - balenie 6 ks vo vreci
2. Toaletný papier SmartOne - úroveň kvality advanced
2. Toaletný papier SmartOne - rozmery útržkov 13,4 x 18 cm
2. Toaletný papier SmartOne - počet útržkov min. 1150 ks max 1170 ks
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - toaletný papier dvojvrstvový 100% celulóza
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - návin 170 m
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - extra mäkký
3. Toaletný papier Jumbo 190mm - balenie 12 ks v balení
4. Toaletný papier malý / 10ks 30m / ks
5. Utierka hygienická papierová ZZ - čisto biele dvojvrstvové utierky, skladané utierky ZZ
5. Utierka hygienická papierová ZZ - papierové utierky na ruky skladané ""Z"", 2 vrstvy, 100% celulóza, útržok 22x24 cm vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení
5. Utierka hygienická papierová ZZ - v kartóne 4000 ks
5. Katrin 35 311 / 35 298
6. Utierka priemyselná Maxi/6 354m
6. Utierka priemyselná Maxi/6 modré
6. Utierka priemyselná Maxi/6 Scott jednovrstvové 6688
7. Toaletný papier Jumbo 26" - materiál nerecyklovaný / celulóza
7. Toaletný papier Jumbo 26" - farba celulóza, biela
7. Toaletný papier Jumbo 26" - návin 360 m
7. Toaletný papier Jumbo 26" - vrstvy 2
7. Toaletný papier Jumbo 26" - balenie 6 ks v balení
7. Toaletný papier Jumbo 26" - úroveň kvality advanced
7. Toaletný papier Jumbo 26" - rozmery útržku 23 x 9,5 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - priemer rolky min. 26 cm - max. 27 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - šírka 9,5 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26" - priemer dutinky 6 cm
7. Toaletný papier Jumbo 26"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 hod.
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ).
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a
nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že Dodávateľ ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Zároveň Dodávateľ berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Na základe medzinárodného obchodu musí byť súčasťou zmlúv: V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenova , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

44 433,40

44 433,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2021 11:16

09.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 210
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 11:19 - Vstupná ponuka 44 433,40 € Cena bez DPH
09.12.2021 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka 44 432,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS