17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
43892345
ReFoMa, s.r.o.
Dolné Rudiny 1, Žilina, 01001, SVK
Upgrade emailového servera, antivír, antispam
e-mailový server, podpora, antispam, antivír
Tovar, Služba
1. Upgrade emailového servera, antivír, antispam
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a implementácia upgradu emailového riešenia od výrobcu aktuálneho emailového riešenia s cieľom navýšiť celkovú kapacitu 400 ks FortiMail VM 02 emailových schránok na 1400 ks a získanie externého špecializovaného partnera, ktorý by bol zodpovedný za chod daného riešenia. |
Podpora od výrobcu a od externého dodávateľa na emailové riešenie používané vo FNsP Žilina na obdobie jedného roka aj s požadovanými bezpečnostnými funkcionalitami v SLA 24x7 z dôvodu konca platnosti aktuálnej podpory. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Emailový server | ks | 1 | ||
1-ročná podpora od výrobcu aj s požadovanými bezpečnostnými funkcionalitami v SLA 24x7 | ks | 1 | ||
Inštalácia virtuálneho emailového servera do virtualizovaného prostredia Fakultnej nemocnice s poliklinikou Žilina | ks | 1 | ||
Migrácia používatelských dát z emailových schránok zo súčasného emailového servera postaveného na otvorenom riešení. | ks | 1 | ||
Dokumentácia konfigurácie systému. | ks | 1 | ||
Podpora emailového servera od externého dodávateľa na 1400 ks licencií | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požiadavky na dodanie HW/SW vybavenia a potrebných licencií na jeden rok (Všetky uvedené parametre sú minimálne, je možné dodať zariadenie aj s lepšími parametrami): | |
- Možnosť virtualizácie a podpora nasledovných hypervízorov:VMware ESXi 5.0/5.1/5.5/6.0/6.5, Citrix / OpenSource XenServer 5.6 SP2/6.0 or later, Microsoft Hyper-V 2008 R2/2012/2012 R2/2016, KVM (qemu 0.12.1 and later), AWS (Amazon Web Services), Microsoft Azure | - Podpora virtuálnych CPU: min. 4, - Podpora virtuálnych NIC: min. 5, - Podpora virtuálneho priestoru: min. 4TB, - Smerovanie emailov: min. 300 000 / hod, - Počet emailových schránok: min. 1 400 |
- Možnosť nasadenia vo viacerých režimoch: serverový, transparentný, bránový, - Možnosť integrácie cez Security Fabric, - Doručenie správ pomocou Identity-Based Encryption metodou push alebo pull | |
-Pokročilá antispamová a antivírusová ochrana s licenciou na 1rok pre softwarové riešenie FortiMail-VM02(Fortinet, FortiMail, FortiMail-VM02, 24x7 Enterprise ATP Bundle Contract 1YR RNW): | - Inbound a Outbound filtrácia, - Pokročilá Heuristická analýza, - Filtrácia obsahu správ aj ich príloh, - Deep Email Header inšpekcia, - Bayesian Statistic Filtering, |
- Spam URI Real-Time Blocklists (SURBL), - Banned Word Filtering, - Spam Quarantining and Spam Tagging, - Spam Management (Accept, Relay, Reject or Discard) Based on Email SHASH Spam Checksum Block List, - Spam Image Analysis Scanning, - PDF Scanning / PDF Image Scanning, - Global and User Customized Black/White Lists, - Podpora 3rd Party Real-Time Black Listed (RBL), - Forged IP Checking, - Greylist Checking, - Virus Scan SMTP Messages, - Podpora Compressed Attachment and Nested Archive, - Karanténa infikovaných súborov, | - Replacement Message Notification, - Blokovanie súborov určitého typu, - Filtrovanie príloh, - Možnosť centrálneho logovania, - Podpora 24x7 na 1 rok |
2. Požiadavky na práce: | |
- Inštalácia virtuálneho emailového servera do virtualizovaného prostredia Fakultnej nemocnice s poliklinikou Žilina | |
- Migrácia používatelských dát z emailových schránok zo súčasného emailového servera postaveného na otvorenom riešení. | |
- Dokumentácia konfigurácie systému. | |
3. Požiadavky na podporu od externého dodávateľa: | |
Pre technické riešenie žiadame dodať Monitoring a riešenie incidentov v rozsahu 10 hodín za mesiac bez možnosti preniesť nevyužité hodiny do ďalšieho mesiaca. Služba obsahuje nasledovné pravidelné činnosti aj s odhadom pracnosti: | - Upgrade FortiMailu 2h mesačne spolu s otestovaním funkčnosti, upgrade sa vykonáva každé 3 mesiace, časová náročnosť je priemer za mesiac |
- Pravidelná kontrola 1h týždenne (Kontrola aktuálnosti Antivírus a Antispam definícií, Kontrola vyťaženia systémových prostriedkov, Kontrola uptime, Kontrola aktuálnosti verzie FortiOS, Kontrola možného vysokého odosielania/prijímania emailov, Kontrola výskytu mail.fnspza.sk na verejných blacklistoch) | - Úprava whitelistov/blacklistov 0,5h za mesiac |
- Analýza neprichádzajúcich emailov 2h za mesiac | - Konfiguračné zmeny 2h za mesiac |
- Vytváranie nových používateľov 2h za mesiac | - Úprava globálneho adresára 0,5h za mesiac |
Ostatné služby zahrnuté v podpore: | - Reakcia na kritický incident; - Náprava kritického incidentu |
Pre službu je definovaná nasledovná Dohoda o poskytovaní služieb (SLA): | - Dostupnosť služby bude 24 hodín 7 dní v týždni, - Reakcia na kritický incident do 2 hodín od nahlásenia na mieste podpory, t.j. v areáli Objednávateľa |
Suma za podporu bude vyplácaná mesačne. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Všetky práce musia byť zdokumentované a pridané do existujúcej dokumentácie. |
Lehota splatnosti faktúry 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely plnenia zo zmluvy bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
Dodávateľ môže vystaviť faktúru na mesačnej báze. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho dňa v mesiaci nasledujúceho po dni poskytnutia služby. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného predmetu zákazky, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
Cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa poskytovanie služieb počas celej doby trvania zmluvného vzťahu, vrátane nákladov na dopravu a inštalácie. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy -rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Požaduje sa predložiť certifikát resp. potvrdenie od výrobcu tovaru o tom, že Dodávateľ je autorizovaný partner na predaj a správu dodávaných zariadení a technickej podpory a to do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Zodpovednosť za vady predmetu zákazky v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie služby v rozsahu - v zmysle zadefinovaných technických vlastnosti . |
Sankcie: |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním plnenia a/alebo s inštalačnými prácami má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ môže požadovať: |
-úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu poskytovania služieb dohodnutých v zmluve, resp. v objednávke |
b) poskytovania služieb, ktoré nezodpovedajú vlastnostiam a množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o VO. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dĺžka trvania zmluvného vzťahu - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Vrátane zaškolenia zamestnancov v prípade potreby. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje najneskôr v deň uzatvorenia tejto zmluvy uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o spracúvaní osobných údajov, ktorá určuje rozsah spracovateľských operácií. |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.12.2021 07:00 — 14.12.2022 15:30
1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach
39 070,83
39 070,83
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál /technický opis predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností predmetu obstarávania tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa , s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre . Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky ak si to predmet zákazky vyžaduje.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2021 11:32
09.12.2021 10:30
09.12.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2021 08:34 - Vstupná ponuka | 38 500,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2021 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: