• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 11:25

Detail zákazky Z202124127

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2021 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2021 11:25

Základné údaje

Z202124127

OF-247609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6108539

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál na sekvenáciu vzoriek Covid 19, ver. 2

kit, sekvenácia, covid 19

  • 33141624-0 - Aplikačné sady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. COVIDSeq reagencie pre prípravu sekvenačných knižníc Covidu (3072 vzoriek )
Funkcia
Test na detekciu mutácií a charakterizáciu RNA z vírusu SARS-CoV-2 založený na NGS technológii, využívajúci upravenú verziu validovaného, verejne dostupného protokolu ARTIC multiplex PCR s 98 amplikónmi určenými na amplifikáciu špecifických sekvencií vírusu SARS-CoV-2 v kombinácii s osvedčenou technológiou sekvenovania Illumina. Súčasťou testu je interná kontrola pozostávajúca z ľudských 11 mRNA targetov. Test umožňujúci detekciu až 3072 vzoriek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit 3072 vzoriek ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interná kontrola 11 mRNA ľudských targetov
 2. 2. Index set UD PCR (384 vzoriek)
Funkcia
Sety PCR indexov nevyhnutných pre prípravu sekvenačnej knižnice. Balenie obsahuje sety 1-4 po 96 indexov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set ks 8
 3. 3. MiniSeq High Output Reagent Kit (150-cycles)
Funkcia
Reagencie na sekvenovanie kompatibilné s nízkokapacitným sekvenátorom MiniSeq s maximálnou dĺžkou čítaní 150 bp a výstupom 3,75 Gb. Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit ks 35
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia určeného objednávateľom.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov dodania a rozpisov pred prvou dodávkou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodávok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako„nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ užpreukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdielmedzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Predmetom reklamácie môže byť: poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, ktoré boli vzájomne odsúhlasené na základe dodaných vzoriek, nedodržanie vyššie uvedených podmienok.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

21.12.2021 00:00 — 29.12.2021 15:30

1,00 cena celkom

115 258,65

104 780,59

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bližšie inštrukcie sú uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 09:34

17.12.2021 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2021 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2021 12:04 - Vstupná ponuka 110 011,33 € Cena s DPH
08.12.2021 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 110 011,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS