00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
35874791
GeneTiCA s.r.o.
Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK
Spotrebný materiál na sekvenáciu vzoriek Covid 19, ver. 2
kit, sekvenácia, covid 19
Tovar, Služba
1. 1. COVIDSeq reagencie pre prípravu sekvenačných knižníc Covidu (3072 vzoriek )
|
|
---|---|
Funkcia |
Test na detekciu mutácií a charakterizáciu RNA z vírusu SARS-CoV-2 založený na NGS technológii, využívajúci upravenú verziu validovaného, verejne dostupného protokolu ARTIC multiplex PCR s 98 amplikónmi určenými na amplifikáciu špecifických sekvencií vírusu SARS-CoV-2 v kombinácii s osvedčenou technológiou sekvenovania Illumina. Súčasťou testu je interná kontrola pozostávajúca z ľudských 11 mRNA targetov. Test umožňujúci detekciu až 3072 vzoriek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kit 3072 vzoriek | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Interná kontrola | 11 mRNA ľudských targetov |
2. 2. Index set UD PCR (384 vzoriek)
|
|
---|---|
Funkcia |
Sety PCR indexov nevyhnutných pre prípravu sekvenačnej knižnice. Balenie obsahuje sety 1-4 po 96 indexov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Set | ks | 8 |
3. 3. MiniSeq High Output Reagent Kit (150-cycles)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reagencie na sekvenovanie kompatibilné s nízkokapacitným sekvenátorom MiniSeq s maximálnou dĺžkou čítaní 150 bp a výstupom 3,75 Gb. Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kit | ks | 35 |
Názov |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru. |
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov dodania a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 30 dní od doručenia objednávky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodávok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako„nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ užpreukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdielmedzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Predmetom reklamácie môže byť: poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, ktoré boli vzájomne odsúhlasené na základe dodaných vzoriek, nedodržanie vyššie uvedených podmienok. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
21.12.2021 00:00 — 29.12.2021 15:30
1,00 cena celkom
115 258,65
104 780,59
Bližšie inštrukcie sú uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2021 09:34
17.12.2021 10:35
17.12.2021 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2021 12:04 - Vstupná ponuka | 110 011,33 | € | Cena s DPH |
08.12.2021 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 011,33 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: