• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202124126

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202124126

OF-247345

ukončená

Objednávateľ

53667506

SLOVAKIA TRAVEL

Suché mýto 7045/1, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačové vybavenie a príslušenstvo

Stolový počítač, prenosný počítač, počítačové vybavenie

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač - 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RAM DDR4 3200 MhZ GB 16
DISK SSD GB 1000
Zdroj W 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Grafická karta NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti 8GB
Procesor 8-jadrový, 16 vláken, 3.8GHz (TDP 105W), Boost 4.7 GHz, 32MB L3 cache, bez integrovaného grafického čipu, socket AMD AM4, Vermeer, bez chladiča
Procesor AMD Ryzen R7 5800X
Výstupné konektory min. 2x HDMI a min. 2x DisplayPort, RJ 45
Veľkosť skrine Mini- middle Tower, Bez mechaniky, predné chladenie, min 3x ventilátor
OS Windows 10
 2. All in one PC Stolový počítač - 1 kus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grafická karta GB 4
RAM DDR4 MHz 2666 GB 16
DISK SSD GB 265
Displej " 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor 3,1 GHz 6-jadrový procesor 10-tej generácie Intel Core i5, Turbo Boost až do 4,5 GHz
Grafická karta Radeon Pro 5300, GDDR6
Displej 5K Retina s IPS technológiou, rozlíšenie min 5120 x 2880, jas min. 500 nitov, široký farebný gamut (P3), True Tone
Klávesnica Apple Magic Keyboard (Slovenská)
 3. Prenosný počítač - 2 kusy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grafická karta GB 4
RAM GB 8
DISK SSD GB 255
Displej " 13,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Apple M1, min. 8jadrové CPU so 4 výkonnostnými jadrami a 4 úspornými jadrami, 7jadrové GPU, 16jadrový Neural Engine
Grafická karta Radeon Pro 5300, GDDR6
displej led podsvietenie, natívne rozlíšenie 2560x1600 pri 227 pixeloch na palec, true tone
pripojenia min 2x Thunderbolt/USB 4 s podporou pre nabíjanie, DisplayPort, min. Thunderbolt 3 (až 40 Gb/s), USB 3.1 Gen 2 (až 10 Gb/s)
snímač Touch ID
operačný systém mac OS Big Sur
farba strieborná
klávesnica Apple Magic Keyboard (Slovenská), podsvietená, snímač okolitého svetla
 4. Príslušenstvo - myš - 2 kusy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Apple Magic Mouse 2 MLA02ZM/A
 5. Príslušenstvo - klávesnica -2 kusy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
klávesnica Apple Magic Keyboard MLA22SL/A (Slovenská)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne a včas dodaný tovar prevziať.
Uvedené technické parametre sú minimálne, pokiaľ to nie je uvedené inak
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. Dodávané zariadenia nesmú mať na sebe výrobné vady, inak výrobne poškodené, obmedzenú funkcionalitu a musia spÍňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musia spÍňať podmienku, že nesmú byť už použité, alebo obnovené do pôvodného výrobného stavu a nanovo pre-predané ako nové zariadenia pod všeobecným označením výrobcov „re-marked“ zariadenia
Všetok tovar požadovaný Objednávateľom, musí byť určený výhradne pre distribúciu v EÚ, pre vylúčenie akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré by mohol mať Objednávateľ s tovarom, ktorý nie je určený pre distribúciu v EÚ
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR, že ho dodá v bezchybnom stave a v množstve určenom v zmluve.
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa. Zodpovedný zamestnanec Objednávateľa tovar neprevezme ak nezodpovedá zmluve, alebo je viditeľne poškodený. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 14 dní odo dňa prevzatia ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky/alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu Dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenia tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne Objednávateľa.
Záručná doba je 12 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa prevzatia.
Objednávateľ v prípade potrebného servisu bezplatne žiada zapožičanie zariadenia adekvátnych parametrov po dobru trvania opravy.
V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s Plnením podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s riadnym odstránením reklamovanej vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú objednávateľom požadované v týchto osobitných požiadavkách, v technickej špecifikácii zariadení, je Dodávateľ povinný predložiť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a/alebo ktoréhokoľvek ustanovenia uvedeného v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo ak ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa,uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, následne Dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto Dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet Objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody.
Objednávateľ bude akceptovať  aj dodanie zariadení vyššej kategórie za pôvodnú vysúťaženú cenu (napr. nová modelová rada a podobne)
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia a cenová ponuka s uvedením jednotkových cien a sadzieb DPH s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Doba dodania predmetu zmluvy je do 30 dní od účinnosti zmluvy. Nedodržanie lehoty dodania bude považované za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

23.12.2021 08:00 — 24.01.2022 15:00

1,00 celok

6 278,76

5 232,30

Objednávateľ požaduje zaslať položkovité nacenenie jednotlivých produktov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2021 09:34

20.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2021 12:49 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 6 278,75 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS