00632350
Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN
Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, 01701, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Služby hromadného stravovania - stravné poukážky
stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Služba, Tovar
1. Služby hromadného stravovania - stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 Zák.č.311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravného lístka | eur | 3,83 | ||
Predpokladané množstvo | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti poukážky |
Názov |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných poukážok, čo prebehne buď vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo výmenou za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote ale vydané na nové emisné obdobie. |
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa a stravné poukážky budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Objednávky budú zasielané e-mailom. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a faktúr a bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Lehota splatnosti faktúry 21 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Celková cena objednaných stravných poukážok bude v mesačnej faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 4 zariadení v Považskej Bystrici, v ktorých možno dodané stravné poukážky využiť |
Množstvo odobraných stravných poukážok bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
V prípade, že vykonávateľ neuskutoční plnenie podľa Zmluvy riadne a včas, objednávateľ vystaví penalizačnú faktúru v minimálnej výške určenej ako o päť percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k prvému dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je vykonávateľ v omeškaní. |
Zhotoviteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky z tejto Zmluvy v zmysle §524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas predsedu Trenčianskeho samosprávneho kraja |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Periodicita objednávok | podľa potrieb objednávateľa |
Zakvášov 1935/453, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 30.06.2022 00:00
600,00 ks
2 298,00
2 298,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári .
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 11:50
03.12.2021 13:00
03.12.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2021 14:45 - Vstupná ponuka | 2 298,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2021 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 297,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: