• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 12:45

Detail zákazky Z202124065

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 12:45

Základné údaje

Z202124065

OF-247563

zazmluvnená

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava s príslušenstvom

počítač, monitor, reproduktor, usb, myš, klávesnica,

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava s príslušenstvom
Funkcia
kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolný počítač ks 6
LCD monitor ks 6
usb wifi ks 6
reproduktor ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolný počítac Triline Profi 510 S500 alebo HP Prodesk 400 G7 alebo rovnaký, resp. lepší ekvivalent:                           • originálny MS Windows 11 Pro CZ/SK• procesor Intel® Core i5-10400• pamäť 8GB DDR4, SSD 500GB M.2 PCIe• int. VGA Intel® UHD 630, int. zvuk. karta• DVD±R/RW DL• klávesnica a optická myš• 2xUSB 2.0, 4xUSB 3.0, Gb LAN, voľný PCIe16 slot• záruka 3 roky• rozmery skrine: 175 x 358 x 410 mm• uvedená cena je bez LCD• počítač obsahuje nainštalovaný operačný systém vrátane  továrneho nastavenia pre rýchlu obnovu systému.
• použité komponenty prechádzajú fyzickým testovaním a počítač zahorovacím procesom pri výrobe.• počítač musí byť balený v rámci bezpečnosti do špeciálneho  obalu.
Konfigurácia PC:                                                                                                                                                                             1 micro/H410/250;  1 originálny MS Windows 11 Pro CZ/SK 64 bit. DOEM; 1 CPU INTEL Core i5-10400; 1 Pamäť 8GB DDR4; 1 SSD 500GB M.2 PCIe NVMe; 1 DVD±R/RW DL; 1 klávesnica čierna; 1 optická myš USB
LCD monitor Philips 243V7QDSB alebo rovnaký, resp. lepší ekvivalent 23,8" - 24"
príslušenstvo: usb wifi ( napr. Tenda U6 N300 alebo ekvivalent), a reproduktor (nie usb napájanie)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom, záručným listom a technickou špecifikáciou v slovenskom alebo českom jazyku.
Záručná lehota  36 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia. Zálohová faktúra nie je akceptovateľná.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka, 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.12.2021 08:00 — 20.12.2021 14:00

6,00 ks

3 748,25

3 748,25

Dodávateľ pošle na email objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy aktuálny položkovitý rozpočet v zmysle vysúťaženej sumy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2021 11:17

06.12.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 15:07 - Vstupná ponuka 3 748,25 € Cena bez DPH
03.12.2021 18:26 - Najvýhodnejšia ponuka 3 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS