• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2021 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2021 17:19

Detail zákazky Z202124062

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2021 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2021 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2021 17:19

Základné údaje

Z202124062

OF-247588

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6081313

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a dokovacia stanica

notebook, prenosný počítač, dokovacia stanica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237120-6 - Porty počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook, dokovacia stanica a software
Funkcia
Pre zabezpečenie činností Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook 1 ks 1
2. Notebook 2 ks 1
3. Notebook 3 ks 1
4. Dokovacia stanica ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook 1
- procesor: Intel Core i5
- displej: 15,6" LED LCD
- rozlíšenie: FHD 1920x1080px
- operačný systém: Windows 10 PRO SK
- pamäť: 8 GB
- pevný disk: M.2 PCIe SSD 512GB
- rozhranie: WiFi / BT / USB 2.0 / USB 3.2 / USB 3.2 Typ-C / LAN / HDMI
- záruka: 3 roky
Referenčný produkt: DELL Latitude 15-3510 (kód produktu: 3510-03-3)
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Notebook 2
- procesor: AMD Ryzen 7 4700U
- displej: 14" LED
- rozlíšenie: FHD 1920 × 1080 +
- operačný systém: Windows 10 PRO SK
- pamäť: 16 GB
- pevný disk: M.2 PCIe SSD 512GB
- rozhranie: WiFi / BT / FPR / USB 3.2 / USB 3.2 Typ-C / LAN / HDMI
- podsvietená klávesnica: áno
- hmotnosť: max. 1,50 kg
Referenčný produkt: LENOVO ThinkBook 14 G2 Mineral Grey (20VF000BCK)
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
3. Notebook 3
- čip: Apple M1 8-jadrový CPU, 8-jadr. GPU, 16-jadr. Neural Engine
- displej: Retina displej 13,3", True Tone technológia
- rozlíšenie: 2560 x 1600
- pamäť: 8 GB
- operačný systém: macOS Big Sur
- úložisko: 512 GB SSD
- rozšírenie: 2x Thunderbolt / USB 4 port s podporou pre: Nabíjanie,       DisplayPort, Thunderbolt 3, USB 3.1 gen. 2, Port pre slúchadlá
- referenčný produkt: MacBook Air 13" Apple M1 8GB RAM 512GB SSD SK
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
4. Dokovacia stanica
- pripojenie: USB 3.1.Typ-C
- napájanie: 90 W
- adaptér v balení: áno
- porty: USB 3.1 – 3ks, USB 3.1 Typ-C, LAN(RJ45), HDMI, DisplayPort
- referenčný produkt: LENOVO ThinkPad Universal USB-C (40AY0090EU)
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy,obsahujúci jednotkové ceny a ceny položiek 1. až 4.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty, predložené dodávateľom, a do 3 pracovných dní odo dňa ich predloženia oznámi dodávateľovi, či predložené dokumenty:
4.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
4.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
6. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
7. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
8.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
9. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
10. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

04.01.2022 09:00 — 11.01.2022 14:00

4,00 ks

3 350,00

2 790,00

Požaduje sa predložiť presné označenie ponúkaného tovaru pri všetkých položkách - uvedenie typov, značiek, výrobcov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2021 13:03

08.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 68
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2021 10:17 - Vstupná ponuka 3 349,99 € Cena s DPH
08.12.2021 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 3 349,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS