30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Technická podpora sieťovej architektúry
IKT, pozáručná technická podpora
Služba
|
1. Servisné podporné služby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Support Veritas technológií do 31.12.2021 |
| 2. Support produktov Netbackup do 31.12.2021 |
| 3. Support Checkpoint appliance do 31.12.2021 |
| 4. Support Cisco technológií do 31.12.2021 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1.1 Support Veritas Enterprise Vault Arch discovery, email mgmt 1 user | ks | 700 | ||
| 1.2 Support Veritas Infoscale Storage | ks | 48 | ||
| 2.1 Support Netbackup OPT LIBRARY BASED TAPE DRIVE XPLAT 1 DRIVE ONPREMISE lic | ks | 2 | ||
| 2.2 Support Netbackup STD CLIENT XPLAT 1 SERVER ONPREMISE lic | ks | 6 | ||
| 2.3 Support Netbackup CLIENT APPLICATION AND DB PACK WLS 1 SERVER HARDWARE TIER 2 ONPREMISE lic | ks | 4 | ||
| 2.4 Support Netbackup VIRTUAL CLIENT WLS CPU HARDWARE TIER 4 ONPREMISE lic | ks | 16 | ||
| 3.1 CPCES-CO-STANDARD-ADD | ks | 1 | ||
| 3.2 CPEBP-NGTP | ks | 1 | ||
| 3.3 CPSB-EVS-COMP-5 | ks | 1 | ||
| 4.1 Catalyst4500E 7 slot chassis for 48Gbps/slot, fan | ks | 3 | ||
| 4.2 Catalyst 6500 Enhanced 4-slot chassis,5RU,no PS | ks | 2 | ||
| 4.3 ASA 5515-X with SW, 6GE Data, 1 GE Mgmt, AC, 3DES/AES | ks | 3 | ||
| 4.4 Nexus 3048 Std Airflow, AC P/S, LAN Ent | ks | 4 | ||
| 4.5 Catalyst 2960-X 24 GigE, 4 x 1G SFP, LAN Base | ks | 2 |
| Názov |
| I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
| 1.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2021. |
| 1.2 Poskytovateľ do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
| 1.2.1 zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu služby. |
| 1.2.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny v Eur bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom v Eur bez DPH, cenu celkom v Eur s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
| 1.2.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
| 1.2.4 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu. |
| 1.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| II. CENA |
| 2.1 V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
| 2.2 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
| 2.3 Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
| III. FAKTURÁCIA |
| 3.1 Podkladom pre zaplatenie zmluvnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená poskytovateľom do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti poskytovateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
| 3.3 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
| 3.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi poskytovateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
| 3.5 Poskytovateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| 3.6 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z .z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| 3.7 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
| 4.1 V prípade, že poskytovateľ neposkytne službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
| 4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
| 4.3 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
| 4.4 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany poskytovateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
| 4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom, objednávateľ vyhotoví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom. |
| 4.6 Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| 4.7 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak poskytovateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode I. Osobitných požiadaviek na plnenie do 6 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 4.8 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak poskytovateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec. |
| 4.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je poskytovateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
| V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| 5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
| 5.2 Poskytovateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č.315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa §19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
| 5.3 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru/služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar/službu. |
| 5.4 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
22.12.2021 12:00 — 31.12.2021 12:00
1,00 projekt
110 800,03
92 333,36
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 10:35
21.12.2021 12:00
21.12.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.12.2021 10:42 - Vstupná ponuka | 36 036,00 | € | Cena s DPH |
| 21.12.2021 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 036,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: