31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
06021255
BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.
Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE
Obrusovina, sprchové závesy a podložky do sprchy PVC
Obrusovina, sprchové závesy a podložky do sprchy PVC
Tovar, Služba
1. Obrusovina, sprchové závesy a podložky do sprchy PVC
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Obrus PVC, ako podklad netkaný textil 100% PES; povrch PVC biely netkaný nános, žiadne zdraviu škodlivé látky; vodoodolný, umývateľný, odolný voči oderu a praskaniu; farebné prevedenie biele alebo jemná potlač | ks | 650 | ||
rozmer obrusu | cm | 140 x 140 | ||
váha | g/m2 | 350 | 360 | |
2. Obrusovina PVC, ako podklad netkaný textil 100% PES; povrch PVC biely netkaný nános, žiadne zdraviu škodlivé látky; vodoodolný, umývateľný, odolný voči oderu a prasknutiu; farebné prevedenie biele alebo jemná biela potlač | bal | 30 | ||
rozmer návinu šírka | cm | 140 | ||
dĺžka balenia | m | 30 | ||
váha | g/m2 | 350 | 360 | |
3. Záves PVC sprchový, 100% polyetylén, farba biela, béžová | ks | 250 | ||
rozmer | cm | 180 x 180 | ||
zrážanlivosť | % | 1 | 3 | |
4. Záves PVC sprchový, 100% polyetylén, farba biela, béžová | ks | 300 | ||
rozmer | cm | 180 x 200 | ||
zrážanlivosť | % | 1 | 3 | |
5. Podložka do sprchy, protišmyková, 100% prírodná guma jednofarebné prevedenie biele, béžové | ks | 180 | ||
rozmer - šírka | cm | 45 | 55 | |
dĺžka | cm | 50 | 65 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa technickej a funkčnej špecifikácie, v dohodnutom množstve, čase a mieste (stanovenou v čiastkových výzvach, respektíve elektronických objednávkach) v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie Rámcovej dohody (ďalej len zmluva) a preniesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru tvoriaceho predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar tvoriaci predmet tejto zmluvy aj v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami OPETu. |
Cena dodávateľa vrátane dopravy tovaru musí zahŕňať všetky náklady na miesto plnenia. Presné množstvá kusov jednotlivých druhov / typov tovarov a ich dodanie na rôzne miesta plnenia Objednávateľa (celkovo 4, všetky v Bratislave) budú upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar v zmysle technickej a funkčnej špecifikácie, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre. |
Ak sa v technickej a funkčnej špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky určujúce výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických a funkčných požiadaviek Objednávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovaním funkcinalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) názov, typové označenie tovaru a výrobcu, opis a technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zmluvy, aby mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky. |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením JC v € bez DPH, sadzby DPH, JC s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH. |
Ak špecifikácia predložená dodávateľom nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov a ich obsah preukazujúci splnenie požiadaviek na predmet zmluvy, nebude možné pristúpiť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Záruka 24 mesiacov. |
Dodacia lehota do 7 dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (elektronickej objednávky). |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 12 mesiacov. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 4 objednávky kvartálne (4 miesta plnenia v Bratislave). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslanie výzvy na predloženie vzorky. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať 1 ks vzorky z každého druhu / typu tovaru uvedeného v technickej a funkčnej špecifikácii |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto zmluvy množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných útvarov zmluvných strán, po ukončení Plnenia respektíve jeho časti na základe vystavenej objednávky a podpísaní dodacieho listu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou vystavenej faktúry doručenej objednávateľom musí byť dodací list potvrdzujúci riadne a včasné dodanie tovaru. |
Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa nie je v hrubom nepomere k právu a povinnostiam dodávateľa zo záväzného vzťahu založeného zmluvou. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5) pracovného dňa mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych funkčných a technických požiadaviek odmietnuť. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Táto zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. Táto zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ |
Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 skupina tovarov
10 177,00
10 177,00
Žiadame priložiť obrazovú prílohu daného obstarávania
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2021 13:34
14.12.2021 10:53
14.12.2021 11:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2021 10:42 - Vstupná ponuka | 10 177,00 | € | Cena bez DPH |
14.12.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 176,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: