00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky materiál a potreby
Kancelársky materiál, papier, obaly,ceruzky
Tovar, Služba
1. Kancelársky materiál, potreby a papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre administratívne práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Euro obaly A4, 50 mikrónov, otvor z hora, drsný povrch, 100ks v balení | ks | 10 | ||
Euro obaly A5, 50 mikrónov, otvor z hora, drsný povrch, 100ks v balení | ks | 1 | ||
Papier uhľový kopírovací A4, čierny, 100ks v balení | ks | 1 | ||
Opravná korekčná páska- roler, s náplňou 5mmx12m | ks | 100 | ||
Ceruzka obyčajná č.2, čierna, grafitová, bez gumy | ks | 30 | ||
ceruzka automatická 0,5 mm | ks | 30 | ||
Guma školská | ks | 30 | ||
Tuhé tyčinkové lepidlo 20g na rýchle a čisté lepenie papiera, nekvapká, nerozteká sa a nekrčí lepený povrch | ks | 70 | ||
Lepidlo sekundové 3g | ks | 10 | ||
Zvýrazňovač - rôzne farby (oranžová, žltá, zelená,modrá) | ks | 50 | ||
Nožnice kancelárske 18 cm | ks | 20 | ||
Dierovačka - vyrobená z vystuženého plastu ABS a z robustnej kovovej konštrukcie.Príložník je nastaviteľný. Výkon 20 listov a zvládne aj formát A6(na výšku) a tiež aj A3 na šírku. | ks | 20 | ||
Zošívačka kancelárska s kovovým mechanizmom. Hĺbka zošívania 5 cm, kapacita 30 listov, vhodné spinky 24/6 | ks | 20 | ||
Rýchloviazač plastový A4 s priehľadným vrchom | ks | 200 | ||
Zakladač s mechanizmom papierový (8 cm) | ks | 25 | ||
Špongiová miska na namáčanie prstov pre počítanie peňazí, na vlhčenie pásky | ks | 5 | ||
Záložka samolepiaca 25x45 mm (plastová, popisovateľná, premiestniteľná) 50 ks v balení | balíkov | 20 | ||
Chrbtová hrebeňová väzba plastová 10 mm (farba čierna), v balení 100ks | balíkov | 1 | ||
Chrbtová hrebeňová väzba plastová 12 mm (farba čierna), v balení 100ks | balíkov | 1 | ||
Chrbtová hrebeňová väzba plastová 14 mm (farba čierna), v balení 100ks | balíkov | 1 | ||
Obal s patentkou transparentný PP/DL | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru do skladu v mieste plnenia Púchov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluva bude plnená na základe jednej objednávky, zaslanou elektronicky mailom dodávateľovi. Lehota plnenia : najneskôr 13.12.2021, tovar požadujeme dodať ako jeden celok. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00-14,00 hod. , dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min.24 hod vopred |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac. dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmete Rámcovej dohody. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr.množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH na základe zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup , značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent -objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitých požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Ul.1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
08.12.2021 09:45 — 13.12.2021 09:46
650,00 ks
450,30
375,25
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 10:55
03.12.2021 09:44
03.12.2021 09:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2021 08:18 - Vstupná ponuka | 450,30 | € | Cena s DPH |
03.12.2021 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 450,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: