• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 10:30

Detail zákazky Z202124036

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 10:30

Základné údaje

Z202124036

OF-247342

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074690

Objednávateľ

00893111

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom

Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika (Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim) - Prenosné počítače

výpočtová technika, prenosný počítač, notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika - Notebooky
Funkcia
Výpočtová technika - (Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Presnosné počítače - Notebooky ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Home 64bit
Procesor Intel Core i3-1005G1 (1,20 GHz až 3,40 GHz, 4 MB vyrovnávacej pamäte, 2 jadrá)
Pamäť 8 GB DDR4 SDRAM 2666 MHz SDRAM (1 × 8 GB)
Počet slotov (celkom / Voľné) 2/1
Pevný disk 512 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická mechanika Čítačka a napaľovačka diskov CD, CD-RW, DVD +/- RW DL
Displej 15,6 ", Full HD 1920x1080, 220 Nitu, matný, WLED
Grafická karta Intel UHD
Polohovacie zariadenie TouchPad
Numerická klávesnica áno
Web kamera áno
Bezdrôtová komunikácia WiFi karta 802.11a / b / g / n / ac (1x1) + Bluetooth 4.2
USB port 2x USB 3.1; 1x USB 2.0
Ďalšie konektory 1 × kombinovaný konektor slúchadiel / mikrofónu, 1 × HDMI 1.4b (1920 × 1080 @ 60Hz), 1x RJ-45, 1x Slot na bezpečnostný zámok
Čítačka pamäťových kariet áno
Napájanie 45W
Materiál, farba plast, Asteroid silver
Rozmery 376 x 246 x 22,5 mm, 1,78 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.  Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie.
POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
POZOR!! -Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru:- do 14 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy- na dohodnuté miesto plnenia- v pracovný deň od 8.00 do 14.00 hod- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH- so servisnou dokumentáciou, kt. musí obsahovať návod na obsluhu v SJ/ČJ, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.  Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.  Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami
- odstránenie vád najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky - dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.)
Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 2, 3 a 5 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2021 10:00 — 20.12.2021 14:00

3,00 ks

1 559,16

1 559,16

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač ako súčasť svojej ponuky predloží dokument s cenovou kalkuláciou zákazky s uvedením jednotkovej ceny a dokument s uvedením presnej značky a typu ponúkaného tovaru s uvedením technických parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 09:37

06.12.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 16:34 - Vstupná ponuka 1 559,16 € Cena s DPH
06.12.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 559,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS