30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Technická podpora pre Centrálny dochádzkový systém
Technická podpora, dochádzkový systém, prístupový systém
Služba, Tovar
1. Technická podpora pre Centrálny dochádzkový systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je technická podpora pre aplikačného programové vybavenie pre Centrálny dochádzkový systém, zapracovanie zmenových požiadaviek v prípade požiadavky do centrálneho dochádzkového systému, zabezpečiť prípadný upgrade, dodávku, resp. výmenu HW komponentov dochádzkového systému vrátane plnej integrácie do existujúceho systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Podpora SW: vrátane implementácie legislatívnych zmien, ktoré súvisia s HR politikou ako aj zabezpečenie bezporuchovej prevádzky APV vrátane hot-line podpory pri prevádzke vrátane riešenia denných hlásení, poskytovania konzultácii, opravy chýb, drobných úprav a nasadenia zmien funkcionalít APV do testovania a prevádzky, | mesiac | 12 | ||
kontrola/zmeny parametrických nastavení systému, obnovenie prevádzky po vyriešení havarijnej situácie), poskytované podľa potreby aj formou prítomnosti zamestnanca/zamestnancov poskytovateľa na pracovisku objednávateľa (v rozsahu max. 6 ČD ročne), za stanovenú paušálnu sumu. Poskytovateľ bude túto položku fakturovať mesačne najneskôr do 5 dní od začiatku poskytovania služby. | * | * | ||
2. Karty Mifare S50 1k • bezkontaktná čipová karta, • pracovná frekvencia 13,56 MHz, • biela, • s možnosťou farebnej obojstrannej potlače karty – retransferová metóda tlače, • rozmery 85,6mm x 53,98mm x 0,76mm. Obal na kartu • z priehľadného pružného plastu, • bez klipu, štipca a pod. | ks | 1 200 | ||
3. Technická podpora komponentov pre prístupový systém v režime on-site, t. j. odstránenie výpadku do 48 hodín pre vstup osôb do chránených priestorov. Poskytovateľ bude túto položku fakturovať mesačne najneskôr do 5 dní od začiatku poskytovania služby. | mesiac | 12 | ||
a) Oprava/výmena zariadenia existujúceho zariadenia pre prístupový systém | ks | 10 | ||
b) Výmena batérie v záložnom zdroji 13,8 V /7 Ah | ks | 15 | ||
c) Výmena batérie v záložnom zdroji 13,8 V /18 Ah | ks | 15 | ||
d) Montáž nového prístupového miesta | sada | 5 | ||
e) Prístupový snímač Mifare kariet (Multi RFID/5) Výrobca: Axess TMC | ks | 20 | ||
f) Riadiaca jednotka RJPS2, bez LAN s pamäťou na 10 000 kariet a 30 000 udalostí | ks | 10 | ||
g) Riadiaca jednotka RJPS2-LAN, s pamäťou na 10 000 kariet a 30 000 udalostí | ks | 10 | ||
h) Prevodníková riadiaca jednotka RJPS2-PREV | ks | 5 | ||
i) Zámok elektromagnetický štandardný, nízkoodberový 12V 150 mA | ks | 15 | ||
j) Záložný zdroj pre komponenty prístupového systému 13,8V/4A 7,2Ah SPR55-14/4ASW-PKDI, BAT 13, 8/7 | ks | 5 | ||
k) Záložný zdroj pre komponenty prístupového systému 13,8V/10A 18Ah SPR140-14/10ASW-PKDI-2 BAT 13, 8/18 | ks | 5 | ||
l) Skrinka 400x300x200 (VxŠxH) mm pre uloženie komponentov PS, uzamykateľná kľúčom | ks | 5 | ||
m) Skrinka 500x400x200 (VxŠxH) mm pre uloženie komponentov PS, uzamykateľná kľúčom | ks | 3 | ||
n) Elektroinštalačný a montážny materiál (kabeláž + lišty + spojovací materiál) | sada | 5 | ||
4. Výmena nepodporovaných zariadení pre dochádzkový systém za nové, samozrejme výrobcom podporované terminály, ktoré budú kompatibilné so systémom iCard, aby fungovalo napr. existujúce rozhranie na SAP HR modul. Výmena bude prebiehať postupne na základe požiadavky objednávateľa a ponuky poskytovateľa na základe jednotkových cien nižšie: | * | * | ||
a) Programovateľný terminál pre evidenciu dochádzky Cortex-A8 processor 600 MHz, 256MB RAM, 256 MB flash rezistentný dotykový LED displej 7", 800x480 pixel; čítačka kariet pre 125 kHz (EM41102, HID), 13.56 MHz ISO14443/15693 (Mifare, Desfire); 2 1A 30V konfigurovateľné relé, 2 digitálne opticky oddelené vstupy; 1W mono-reproduktor pre WAW a MP3; Windows embeded Compact 7 napájanie cez POE alebo 12 VDC; interná batéria s výdržou 2 hodiny | ks | 50 | ||
b) PoE injektor pre napájanie dochádzkového terminálu | ks | 50 | ||
c) Elektroinštalačný a montážny materiál (kabeláž + lišty + spojovací materiál) | ks | 50 | ||
d) Základné programové vybavenie pre riadenie terminálov | ks | 50 | ||
e) Inštalačné a konfiguračné práce, demontáž pôvodného a montáž nového zariadenia, integrácia do existujúceho prostredia, otestovanie funkčnosti s existujúcim systémom | ks | 50 | ||
f) Poskytnutie súvisiacich licencií a technickej podpory po dobu platnosti zmluvy | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podmienky | Všetky dodané HW a SW komponenty musia byť plne kompatibilné so systémom iCard, t. j. musia umožňovať automatickú synchronizáciu zoznamu osôb, ich pridelených kariet (osoba môže mať až 3 karty) |
* | a oprávnení evidencie dochádzky na danom mieste. Oprávnenia evidenciu musí byť možné nastavovať globálne (všetci zamestnanci s možnosťou snímania na každom dochádzkovom termináli), |
* | po skupinách (t.j. všetci zamestnanci zaradení do konkrétnej skupiny s možnosťou evidencie dochádzky na konkrétnom mieste), ale aj adresne (konkrétna osoba na konkrétnom termináli). |
* | Terminál musí byť programovateľný, parametrizovateľný cez nastavenia systému iCard a musí umožňovať vzdialenú správu. |
* | Musí umožňovať evidenciu dochádzky, evidenciu prerušení pracovnej doby a plánovanie celodenných prekážok; musí umožniť zobrazenie denných udalostí (opis snímania dochádzky), |
* | vyhodnotenia dochádzky (zobrazenie odpracovanej doby, trvania prekážok a saldo pracovného času - po dňoch, týždňoch a mesiacoch; |
* | musí umožňovať automatické prepínanie príchodu/odchodu v definovanom čase a automatickú synchronizáciu času voči centrálnemu serveru. |
* | Je potrebné, aby v prípade dostupnosti servera terminály pracovali v on-line režime, t. j. hneď odovzdávali nasnímané udalosti do aplikácie |
* | a v prípade nedostupnosti servera v režime off-line, kedy využívajú vlastnú pamäť. Dáta sa musia prenášať na server ihneď po obnove spojenia. |
* | Dochádzkové terminály musia mať dotykovú obrazovku s používateľsky definovaným zoznamom prerušení pracovnej doby, musia byť napájateľné cez Poe injektor. |
* | Terminál musí mať možnosť ovládania relé pre otváranie dverí. V prípade poškodenia konkrétneho zariadenia všetky ostatné terminály musia byť plne funkčné. nesmú sa vzájomne ovplyvňovať. |
* | Počas výmeny HW vybavenia musí byť možná evidencia na ostatných zariadeniach bez obmedzenia (t.j. počas výmeny HW nesmie byť odpojený celý systém na danej lokalite, ale iba aktuálne menené zariadenia) |
* | Všetky zariadenia musia byť pripravené na čítanie 8 Byte identifikátora karty. |
* | V rámci tejto zákazky je potrebné zabezpečiť dodávku, výmenu a konfiguráciu HW, tak aby zostala zachovaná funkčnosť dochádzkového systému iCard vrátane prepojenia na SAP HR Objednávateľa |
* | prepojenia na existujúci prístupový systém, návštevný systém a prepojenia na elektronický transakčný systém. |
* | Je nevyhnutné, aby dodávateľ zariadení zabezpečil súčinnosť s výrobcom SW iCard, najmä akceptoval stromovú štruktúru oprávnení, |
* | s okamžitým prenosom dát do databázy bez zásahu používateľa a aktualizáciu dát v termináloch ihneď po pridelení karty |
* | Realizácia inštalácie je možná v odsúhlasených termínoch počas pracovnej doby Objednávateľa. |
* | V prípade dodávky SW a HW, ktorý nie je kompatibilný so SW iCard využívaným u objednávateľa, je potrebné oceniť aj aplikačné SW vybavenie pre server |
* | a dodať aj obojsmerné rozhranie na systém SAP HR objednávateľa, nahradenie existujúceho prístupového systému a systému s elektronickým schvaľovaním neprítomností, |
* | výpočtom nárokov na dotovanú stravu a s integráciou na elektronický transakčný systém a náhradu technických zariadení prístupového systému. |
Záruka, podpora | Je požadovaná záruka min. 2 roky, starostlivosť o HW a softvér, zákaznícka podpora po telefóne a emailom v českom alebo v slovenskom jazyku min. v pracovnej dobe (8x5), |
* | prístup k webovému zákazníckemu centru |
Dodanie, doprava | Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb na pobočky v rámci celej SR podľa špecifikácie objednávateľa. Súčasťou ceny sú aj prípadné cestovné a dopravné náklady na pobočky objednávateľa. |
Názov |
I. CENA |
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia dohody, v ktorej pre položky 1. až 4. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/dohody v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu dohody, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet dohody pri maximálnych množstvách služieb a tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien podpoložiek č. 1. až 4. uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Poskytovateľ určí zmluvnú cenu, tzn. celkovú cenu za predmet dohody tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá podpoložiek 1. až 4. uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre bez/s DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
3. Celková cena predmetu dohody a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka v rámci celej SR, zabezpečenie bezplatných opráv predmetu zákazky počas záručnej doby do 48 hodín od oznámenia, zákaznícka podpora po telefóne a emailom v českom |
alebo v slovenskom jazyku min. v pracovnej dobe (8x5), prístup k webovému zákazníckemu centru) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením dohody. |
4. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/dohody. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
6. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena poskytovateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/dohody za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od dohody. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti dohody predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom a e-mailovú adresu na hlásenie požiadaviek. |
2. Požaduje sa, aby úspešný uchádzač predložil vlastný návrh plnenia predmetu dohody najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti dohody. Súčasťou návrhu na plnenie predmetu dohody musí byť aj návrh funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ocenených výrobkov a informáciu ako bude zabezpečená kompatibilita s existujúcim systémom (napr. potvrdenie o kompatibilite so softvérom iCard), resp. návrh ako bude realizovaná náhrada vrátane prístupového systému. |
3. Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania celkovej ceny predmetu Dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
4. Miestom plnenia sú pobočky a ústredie objednávateľa v rámci územia celej SR. |
5. Plnenie predmetu dohody uvedeného v bode 1. v časti Funkčná a technická špecifikácia začne poskytovateľ poskytovať od prvého dňa účinnosti tejto dohody. |
6. Plnenie predmetu dohody uvedeného v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia sa bude realizovať na základe písomných objednávok vystavených objednávateľom podľa jeho aktuálnych potrieb. |
7. Maximálne množstvá tovaru/služieb sú uvedené v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia a konkrétne množstvá budú uvedené v objednávkach. |
8. V jednotlivých objednávkach bude uvedená špecifikácia tovaru/služieb uvedených v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia, požadované množstvo, termín dodania/plnenia a miesto plnenia/dodania. Objednávateľ tiež v každej objednávke uvedie kontaktné údaje zodpovedného zástupcu objednávateľa určeného na kontakt s poskytovateľom. |
9. Poskytovateľ do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky zašle e-mailovou správou objednávateľovi cenovú ponuku na zrealizovanie objednávky, vypracovanú v súlade s cenovou kalkuláciou predloženou v súlade s článkom I. CENA bodom 1 tejto časti dohody. |
10. Po schválení ceny za realizáciu objednávky ju objednávateľ zrealizuje do max. 14 pracovných dní, ak sa poverení zodpovední zamestnanci nedohodnú inak. |
11. Poskytovateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín dodania tovaru/služieb uvedených v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia do miesta plnenia/dodania najneskôr 1 pracovný deň pred jeho doručením. V prípade porušenia tejto povinnosti nie je objednávateľ povinný prevziať tovar v deň jeho doručenia, ale až v nasledujúci deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia takejto dodávky znáša poskytovateľ. |
12. Poskytovateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom a európskej legislatíve. Dodávaný hardvér, ktorý je predmetom obstarávania musí byť nový a nepoužívaný. |
13. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak objednávateľ zistí preukázateľné vady dodaného tovaru, nedostatočnú kvalitu tovaru, rozdiel v množstve dodaného tovaru a zámenu tovaru v porovnaní s touto dohodou a tiež v prípade, ak tovar nie je dodaný za dohodnutú cenu. |
14. Odovzdanie predmetu dohody objednávateľovi uskutoční zodpovedný zástupca poskytovateľa v mieste dodania/plnenia v dohodnutej špecifikácii, termíne, cene a množstvách. Dopravu na miesto plnenia vrátane vykládky predmetného tovaru určeného v objednávke zabezpečuje poskytovateľ na vlastné náklady a nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté na predmete dohody (strata, zničenie, poškodenie tovaru a pod.) až do okamihu jeho riadneho odovzdania objednávateľovi. |
15. Predmet dohody sa bude preberať na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý odsúhlasia a potvrdia vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch zmluvných strán. |
16. Odovzdávací a preberací protokol bude vyhotovený na základe testu funkčnosti s existujúcim systémom (preukázanie kompatibility s existujúcim systémom). V rámci testu je potrebné preukázať funkčnosť dodaného HW a SW v prostredí objednávateľa vrátane prepojenia na SAP HR objednávateľa. Odovzdávací a preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu dohody, dátum a podpisy zástupcov poskytovateľa a objednávateľa. |
17. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia predmetnej časti plnenia a podpisu odovzdávacieho a preberacieho protokolu. |
18. Súčasťou predmetu zákazky je odstraňovanie vád predmetu dohody počas min. 24 mesačnej záručnej doby, a to najneskôr do 48 hodín od telefonického nahlásenia vady objednávateľom, ktoré objednávateľ následne potvrdí e-mailovou správou. Hlásenie záručnej vady bude obsahovať opis vady, dátum a čas hlásenia vady a meno osoby, ktorá vadu hlási. |
19. Množstvá položiek č. 1. až 4. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sú uvádzané ako maximálne a sú nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo služieb a tovarov, ktoré tvoria predmet dohody v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý dohodou nesmie byť prekročený. |
20. Poskytovateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto dohody objednávateľ odobral celé množstvo predmetu dohody v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. Neodobratie predmetu dohody objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo poskytovateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od dohody odstúpiť. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet dohody bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Úhrada za plnenie predmetu dohody, uvedeného v bode 1. v časti Funkčná a technická špecifikácia, bude realizovaná na základe mesačných faktúr. Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu v súlade s článkom I. CENA bodom 1 dohody za poskytovanie služieb podpory SW na základe faktúr vystavených poskytovateľom do piatich (5) dní od začiatku poskytovania služby/kalendárneho mesiaca. V prípade, ak plnenie nebude poskytované za celý kalendárny mesiac, poskytovateľ vystaví faktúru na alikvotnú časť paušálnej platby. |
3. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu dohody tovaru/služieb uvedených v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu dohody a podpísaním odovzdávacieho a preberacieho protokolu poverenými zodpovednými zástupcami oboch účastníkov dohody. Odovzdávací a preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť každej faktúry. |
4. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Prílohou faktúry za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu dohody tovaru/služieb uvedených v bodoch 2. až 4. v časti Funkčná a technická špecifikácia bude odovzdávací a preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
5. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude poskytovateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ poskytovateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia dohody. |
7. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, |
že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada poskytovateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak poskytovateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, |
poskytovateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od dohody odstúpiť ak v momente uzavretia dohody nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia dohody /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/dohody, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/dohody sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/dohody, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/dohody. |
6. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie dohody a objednávateľ má právo odstúpiť od dohody. |
7. V prípade omeškania poskytovateľa s realizáciou objednávky vrátane poskytnutia súvisiacich služieb v termíne v čl. III bode 10. dohody je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500,- EUR za každý deň omeškania |
8. V prípade, ak poskytovateľ neodstráni vady predmetu dohody (poruchy) v záručnej dobe do 48 hodín od oznámenia, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každý deň omeškania. |
9. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
10. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Ul. 29 Augusta 10, , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 cena celkom
254 400,00
254 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2021 11:04
21.12.2021 09:00
21.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2021 10:51 - Vstupná ponuka | 254 400,00 | € | Cena s DPH |
21.12.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 252 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: