00327379
Mesto Lipany
Krivianska 1, Lipany, 08271, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovanie zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov
Elektronické stravné karty, stravné lístky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov ( papierových stravných poukážok)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov ( papierových stravných poukážok) v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 4,50 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Trvanie zmluvy - rámcovej dohody: 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka | EUR | 4,50 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov | počet | 15 000 | 20 000 | |
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet | ks | 70 | 90 | |
Nominálna hodnota stravného lístka (papierovej stravnej poukážky) | EUR | 4,50 | ||
Predpokladaný počet stravných lístkov ( papierových stravných poukážok) | ks | 10 000 | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta obsahuje | číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty, zamestnávateľa držiteľa |
Elektronická stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač porovnateľnými s ochrannými prvkami používanými na bankovkách |
Stravná poukážka platí | minimálne od 1.1. príslušného kalendárneho roku do 31.12. príslušného kalendárneho roku |
Predpokladaná hodnota bola stanovená ako maximálna hodnota súčtu stravných poukážok a počtu elektronických stravných lístkov na elektronických stravných kartách včítane ceny elektronických stravných kariet + provízia | pre max. predpokladaný počet stravných jednotiek 20000 stravných jednotiek+15000 stravných poukážok ( nom.hodnoty 4,50 Eur) + 90 elektronických kariet |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, vydanie novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky ( alebo stravnej poukážky) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Minimálne množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť počas trvania zmluvy. |
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty stravných jednotiek objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Lehota platnosti rámcovej zmluvy je 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej zmluvnej ceny. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní pri stravných poukážkach |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov a na priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám bude objednávateľ zadávať telefonicky alebo prostredníctvom internetu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra, splatnosť faktúry 14 dní od doručenia objednávateľovi. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať: 1.- z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2.- z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky 3. - z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľov. V cene stravných poukážok je zahrnuté aj dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, resp. na adresu podľa objednávky. |
Dodávateľ je povinný spätne odkúpiť od objednávateľa nespotrebované stravné poukážky za príslušný kalendárny rok, najneskôr do 20. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke, za sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenú počtom odovzdaných neplatných stravných poukážok. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Lipany v minimálnom počte 20 a na území okresu Sabinov minimálnom počte 60. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam miest, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Krivianska1, Lipany, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika
12
35 000,00 max. počet papierových a elektron. stravných líst.
162 225,00
162 225,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2021 08:04
17.12.2021 10:00
17.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2021 09:23 - Vstupná ponuka | 162 225,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2021 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 162 224,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: