• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 11:20

Detail zákazky Z202123983

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 11:20

Základné údaje

Z202123983

OF-245299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084879

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové skrine

Nábytok kovový

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 39141300-5 - Skrine
  • 66000000-0 - Finančné a poisťovacie služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatníková skriňa kovová - dvojdverová
Funkcia
Šatníková skriňa kovová - dvojdverová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skriňa kovová - dvojdverová ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: v x š x h (mm) min.: 1800 x 600 x 500 mm
Materiál: kov
Skriňa je uzamykateľná áno
Vnútorné vybavenie: zahŕňa policu v hornej časti oddelenia, tyč s dvoma háčikmi na zavesenie oblečenia, samolepiace zrkadlo, menovku a háčik
Farba: podľa dohody s objednávateľom
skrinka je vybavená účinným vetraním podľa normy DIN 4547 áno
 2. Šatníková skriňa kovová - jednodverová
Funkcia
Šatníková skriňa kovová - jednodverová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skriňa kovová - jednodverová ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: v x š x h (mm) min.: 1800 x 300 x 500 mm
Materiál: kov
Skriňa je uzamykateľná áno
Vnútorné vybavenie: zahŕňa policu v hornej časti oddelenia, tyč s dvoma háčikmi na zavesenie oblečenia, samolepiace zrkadlo, menovku a háčik
Farba: podľa dohody s objednávateľom
skrinka je vybavená účinným vetraním podľa normy DIN 4547 áno
 3. Kovová skriňa s posuvnými dverami, uzamykateľná
Funkcia
Kovová skriňa s posuvnými dverami, uzamykateľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová skriňa s posuvnými dverami, uzamykateľná ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: v x š x h (mm) min.: 2000 x 1200 x 450 mm
počet políc min. 4 ks
police s nastaviteľnou výškou áno, police sú nastaviteľné po min. 25 mm po celej výške skrine
nosnosť police min. 60 kg
mechanizmus posuvu dverí je uzamykateľný cylindrickým zámkom áno
farba: podľa dohody s objednávateľom
materiál: kov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
3. Podľa Ods. 11 Čl. IX Objednávkový formulár a Objednávkové atribúty Trhového poriadku platného od 2.8.2021 Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.
5. Podľa Čl. VI bod 6.2.3 Všeobecných zmluvných podmienok platných od 2.8.2021 Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača a oznámi dodávateľovi, či vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
7.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého a nerepasovaného tovaru:
- Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
- Na dohodnuté miesto plnenia,
- V pracovný deň od 9:00 do 14:00 hod.
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH),
- Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný a nerepasovaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Cena je vrátane dopravy, montáže a všetkých príslušných dielov (drobné doplnky) na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
9.Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list.
10. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
11.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa
13. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
14. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,4,12, 15, 16 a 17 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
15. Zmluvné strany sa v súlade s § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
16. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
17. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

20.12.2021 08:00 — 15.02.2022 14:00

1,00 skupina produktov

797,00

797,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný do ponuky zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru s dokladmi o splnení technickej špecifikácie. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2021 09:03

09.12.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 568
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2021 08:47 - Vstupná ponuka 797,00 € Cena bez DPH
09.12.2021 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 796,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS