00316563
Obec Belá-Dulice
Belá-Dulice 86, Belá-Dulice, 03811, SVK
31578861
Brantner Fatra, s.r.o.
Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK
Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného odpadu a kuchynského odpadu v obci na roky 2021 - 2024
zber odpadu, odber odpadu, odvoz odpadu, zneškodnenie odpadu, komunálny odpad, kuchynský odpad, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného odpadu a kuchynského odpadu v katastri obce (intravilán obce, chatová oblasť - rekreačné stredisko Jasenská dolina
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečných odpadov a elektroodpadu; biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene a vykonávanie triedeného zberu prepravy komunálneho odpadu v pravidelných intervaloch vzniknutého na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
Predmetom zákazky je aj zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie kuchynského odpadu (zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné) vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Legislatívny servis spočivajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberná nádoba 110l a zberná nádoba 120l a zberná nádoba 1100l - odvoz | tona | 600 | 800 | |
Plastové vrecia 100l (separovaný odpad: plast) | vývoz / kus | 460 | 1000 | |
Plastové vrecia 100l (separovaný odpad: sklo) | vývoz / kus | 100 | 460 | |
Plastové vrecia 100l (separovaný odpad: papier) | vývoz / kus | 150 | 600 | |
Veľkokapacitný kontajner 5m3 a veľkokapacitný kontajner 7m3 - odvoz | tona | 20 | podľa potreby | |
Veľkokapacitný kontajner 10m3 a veľkokapacitný kontajner 12 až 35m3 - odvoz (lokalita "medvedie" VKK, lokalita Jasenská dolina) | tona | 30 | podľa potreby | |
Uloženie odpadu | tona | 0 | 420 | |
Veľkokapacitný kontajner 5m3 a veľkokapacitný kontajner 7 m3 - denný prenájom | počet | 0 | podľa potreby | |
Veľkokapacitný kontajner 10m3 a veľkokapacitný kontajner 12 až 35m3 - denný prenájom | počet | 0 | podľa potreby | |
Vývoz "kuchynskeho odpadu" v letnom obdobi (od 01.04. do 30.09. daného roku) | počet | 0 | 102 | |
Vývoz "kuchynskeho odpadu" v zimnom obdobi (od 01.10. do 31.03. daného roku) | počet | 0 | 54 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 2x ročne |
Frekvencia vývozu elektroodpadu (pristavenie 35 m3 VKK) | minimálne 2x ročne |
Frekvencia vývozu "kuchynskeho odpadu" v letnom obdobi | v pravidelných intervaloch 1x za jeden týždeň |
Frekvencia vývozu "kuchynskeho odpadu" v zimnom obdobi | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Miesto odkiaľ sa odpad odváža a spôsob uskladnenia u objednávateľa .... | zo stanovíšť pred rodinnými a bytgovými domami, sídlami obchodno-predajných prevádzok, reštauračných a ubytovacích zariadení či iných spoločností a organizácií v obci a z areálov cintorínov |
.... pokr. | (v kovových a plastových zberných nádobách o objeme 110l, 120l, 1100l a 1300l a v plastových vriec) |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením a ich zneškodnenie na riadenej skládke odpadu |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme; 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu |
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté |
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska |
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú |
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečovaní služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, resp. objednávateľa alebo obyvateľov obce |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie potvrdené dokladmi o vážení objednávateľom a nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1 |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia |
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení dodávateľského vzťahu |
Predpokladané množstvo, ktoré je uvedené v položke č. 1, bude odobraté po častiach počas trvania rámcovej dohody v trvaní 4 rokov |
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody. |
V zimnom období v lokalitách obce "časť Dulice", "cintorín Belá" a Jasenská dolina dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel so zvýšenou priechodlivosťou (napr. náhonom na všetky nápravy, ktoré budú vybavené vážnym zariadením) a odpad bude zneškodnený na riadnej skládke odpadu |
Služba sa má poskytovať v okrese Martin, približne 13 km od okresného mesta |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | 1x za mesiac, predpokladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy |
Belá–Dulice č. 86, Belá - Dulice, Martin, Žilinský, Slovenská republika
21.12.2021 00:00 — 15.12.2025 23:59
3 436,00 tona/počet
118 363,33
118 363,33
Verejný obstarávateľ informuje, že od uchádzačov požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia, a to: 1) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme; 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje 2) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO 3) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom 4) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2021 16:25
17.12.2021 14:00
17.12.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2021 13:51 - Vstupná ponuka | 89 897,72 | € | Cena bez DPH |
17.12.2021 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 897,72 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: