00164828
Umelecký súbor Lúčnica
Štúrova 6, Bratislava, 81102, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
stravovanie, stravné poukážky
Služba
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,00 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 4300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | ochranu číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch alebo hárkoch |
Názov |
Predmet plnenia bude dodávaný počas trvania Zmluvy do sídla Objednávateľa mesačne, na základe jednotlivých čiastkových objednávok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané; skutočne odobrané množstvo stravných poukážok v priebehu doby platnosti Zmluvy bude závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky Objednávateľom. |
Čiastkové objednávky bude Objednávateľ zadávať len elektronicky, e-mailom. |
Objednávateľ nebude poskytovať Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výšky poplatku v Eur vrátane DPH zaokrúhlenej na dve desatinné miesta. |
Celková cena za stravnú poukážku pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s vyhotovením, spracovaním, balením, distribúciou, poistením, daňami a dodaním stravných poukážok, prípadne i ďalšie nevyhnutné náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti Zmluvy. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti Zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne - mesačne, na základe objednaného a dodaného množstva stravných poukážok. Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude obsahovať: 1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. cenu poplatku za poskytnuté služby, 3. DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania sumy z účtu Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok. Náhrada neprevzatých stravných poukážok prebehne bezplatnou výmenou a okamžitým dodaním nových stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote. |
Objednávateľ má právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité alebo neplatné stravné poukážky bez storno poplatkov do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka. Dodávateľ je povinný stravné poukážky od Objednávateľa prevziať a uhradiť Objednávateľovi sumu rovnajúcu sa súčtu nominálnych hodnôt vrátených stravných poukážok. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych stravovacích zariadení Dodávateľa. |
Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy poskytne Dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Objednávateľa. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktných osôb sú obe strany povinné sa navzájom čo najskôr informovať. |
Objednávateľ požaduje, aby mal Dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy uzavretej s Dodávateľom, ktorý v momente uzavretia Zmluvy nesplnil túto podmienku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho písomného súhlasu štatutárneho orgánu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Každá zo zmluvných strán má právo Zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede. |
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, na ktoré sa uzatvára táto Zmluva; stravné poukážky na november a december s platnosťou v ďalšom kalendárnom roku |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | mesačne |
Štúrova 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
4 300,00 ks
17 200,00
14 333,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2021 09:56
15.12.2021 13:26
15.12.2021 13:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2021 10:00 - Vstupná ponuka | 17 200,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2021 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 199,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: