• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202123947

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202123947

OF-247428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6070016

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35757663

BELT SLOVAKIA s.r.o.

Šamorínska 1, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové papierové utierky

Jednorázové papierové utierky SCOOT XL

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové papierové utierky SCOOT XL
Funkcia
Jednorázové papierové utierky vhodné do zásobníkov Aquarius 6959
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balenie kotúč 6
Výška kotúča cm 19,8
Počet útržkov v kotúči ks 1180
Návin m 354
Veľkosť útržku cm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál technológia výroby papiera Airflex
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávku predmetu zákazky požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH a certifikát pre kontakt s potravinami (e-mailom) a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 rolku) predmetu zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky alebo skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.  Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým  budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

17.12.2021 14:00

300,00 ks

1 890,00

1 890,00

Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane dokumentácie, ktorá preukazuje, že návrh spĺňa všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2021 11:49

02.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2021 17:14 - Vstupná ponuka 1 890,00 € Cena bez DPH
26.11.2021 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS