• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 13:55

Detail zákazky Z202123934

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2021 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 13:55

Základné údaje

Z202123934

OF-246469

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6100784

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2 a FFP3

respirátor, FFP2, FFP3, NPF50, KN99, bez výdychového ventilu

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu ks 110 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 materiál bavlna + netkaná textília + integrovaný kovový pásik v oblasti nosa; s pamäťovou penou na vnútornej strane, ktorá netlačí a tesní okolo nosa a líc
1.3 materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
1.4 materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
1.5 trieda ochrany FFP2
1.6 ochrana chráni pred pevnými a kvapalnými zdraviu škodlivými látkami, prachom, dymom a aerosólmi
1.7 tesnosť celková miera netesnosti smie byť maximálne 11%, prekročenie najvyššej hodnoty vystavenia pri práci smie byť nanajvýš 10-násobné
1.8 stupeň filtrácie ≥ 94% častíc nachádzajúcich sa vo vzduchu do veľkosti 0,6 µm a smú sa používať nanajvýš do 10-násobného prekročenia najvyššej hodnoty vystavenia pri práci
1.9 CE certifikácia EN 149:2001+A1:2009 FFP2 Respirátory. Stredne vysoké úrovne jemného prachu (do úrovne 12 x NPEL) a aerosóly na báze oleja alebo vody, napr. práca s omietkou, cementom, drevným prachom
1.10 veľkosť univerzálna
1.11 uchytenie s nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, resp. okolo uší, aby masku pevne držali v správnej polohe
1.12 použitie jednorazové
1.13 balenie hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
1.14 označenie označené značkou CE a číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku)
1.15 označenie triedy musí byť priamo na výrobku: FFP2
1.16 farba biela
 2. Respirátor typ FFP3, bez výdychového ventilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Respirátor typ FFP3, bez výdychového ventilu ks 40 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1 materiál bavlna + netkaná textília + integrovaný kovový pásik v oblasti nosa;  s pamäťovou penou na vnútornej strane, ktorá netlačí a tesní okolo nosa a líc
2.2 materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
2.3 materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
2.4 trieda ochrany FFP3
2.5 ochrana chráni pred jedovatými a zdraviu škodlivými prachmi, dymami a aerosólmi, filtruje rakovinotvorné a rádioaktívne látky a choroboplodné zárodky, ako vírusy, baktérie a spóry húb.
2.6 tesnosť celková miera netesnosti smie byť maximálne 5 %, prekročenie najvyššej hodnoty vystavenia pri práci smie byť nanajvýš 30-násobné
2.7 stupeň filtrácie: ≥99%
2.8 CE certifikácia EN 149:2001+A1:2009 FFP3 Respirátory, Vyššie úrovne jemného prachu (do úrovne 50 x NPEL) a aerosóly na báze oleja/vody, napr. práca s neb. práškom vo farmaceut. priemysle; práca s biol.látkou, vláknom
2.9 veľkosť univerzálna
2.10 uchytenie s nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, resp. okolo uší, aby masku pevne držali v správnej polohe
2.11 použitie jednorazové
2.12 balenie hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku.
2.13 označenie označené značkou CE a číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku)
2.14 označenie triedy musí byť priamo na výrobku: FFP3 NR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu dohody.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom balení.
4. Požaduje sa od Dodávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti RD predložiť vzorky jednotlivých položiek predmetu dohody.
5. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti RD predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky predmetu zákazky, pre ktorých platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom  jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými  osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
7. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 prac. dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien každej položky predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a to v rozsahu: Názov jednotl. položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku. Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Jednotkové ceny uvedené v rozpise sú platné počas celého obdobia platnosti RD.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť  príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a  v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
9. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
11. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy,  ak pri jeho prevzatí  zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
13. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
15. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
16. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
17. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
19. V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
20. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
21. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
22. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
23. Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
24. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
25. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

150 000,00 ks

42 514,80

35 429,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru na základe osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2021 14:11

15.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 29
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2021 14:17 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena s DPH
15.12.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 21 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS