37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
36200883
5K, spoločnosť s ručením obmedzeným
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Výpočtová technika a tlačiarne
multifunkčné zariadenie, skartovač
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie A4 Color
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné zariadenie A4 Color |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP Color LaserJet Pro MFP M479dw alebo lepší ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače: Laserová Funkcia kopírovania: Áno Farba tlače: Farebná Obojstranná tlač (duplex): Áno Porty: RJ-45, USB, WiFi Obsah balenia: Prepojovací USB kábel typ A-B | |
Dodanie: Partizánske |
2. Skartovačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Skartovačka, ktorá skartuje listy, papier, svorky, kancelárske spinky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skartovačka | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objem koša na odpad min. 20 litrov. Skartuje min. 13 listov A4. Skartuje sponky. Zabezpečený spätný chod. | |
Dodanie: 1 ks Prievidza, 1 ks Partizánske |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Prílohou zmluvy bude preberací protokol. |
Odovzdanie IT techniky nahlási dodávateľ obstarávateľovi 5 dní vopred, odovzdanie IT techniky sa uskutoční v pracovnom čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. |
Počítače, monitory, multifunkčné zariadenia, laserové tlačiarne, záložné zdroje, skenery a WiFi AP musia byť nové, nepoužívané, nie repas a pod.. |
Balenie k farebnému multifunkčnému zariadeniu musí obsahovať inštalačnú príručku, dokumentáciu a softvér k zariadeniu na CD-ROM, napájací kábel, dátový USB kábel, originálna čierna kazeta, originálne farebné kazety. |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Vykonanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Záruka je min. 24 mesiacov. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
10.12.2021 08:00 — 14.01.2022 14:30
3,00 ks
747,54
747,54
Prosíme doložiť všetky doklady uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 13:41
07.12.2021 09:30
07.12.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2021 07:47 - Vstupná ponuka | 747,53 | € | Cena bez DPH |
07.12.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 747,51 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: