• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 10:45

Detail zákazky Z202123920

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 10:45

Základné údaje

Z202123920

OF-246488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6077384

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36200883

5K, spoločnosť s ručením obmedzeným

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a tlačiarne

multifunkčné zariadenie, skartovač

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30237300-2 - Spotrebný materiál k počítačom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie A4 Color
Funkcia
Multifunkčné zariadenie A4 Color
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP Color LaserJet Pro MFP M479dw alebo lepší ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače: Laserová Funkcia kopírovania: Áno Farba tlače: Farebná Obojstranná tlač (duplex): Áno Porty: RJ-45, USB, WiFi Obsah balenia: Prepojovací USB kábel typ A-B
Dodanie: Partizánske
 2. Skartovačka
Funkcia
Skartovačka, ktorá skartuje listy, papier, svorky, kancelárske spinky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovačka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem koša na odpad min. 20 litrov. Skartuje min. 13 listov A4. Skartuje sponky. Zabezpečený spätný chod.
Dodanie: 1 ks Prievidza, 1 ks Partizánske
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Prílohou zmluvy bude preberací protokol.
Odovzdanie IT techniky nahlási dodávateľ obstarávateľovi 5 dní vopred, odovzdanie IT techniky sa uskutoční v pracovnom čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Počítače, monitory, multifunkčné zariadenia, laserové tlačiarne, záložné zdroje, skenery  a WiFi AP musia byť nové, nepoužívané, nie repas a pod..
Balenie k farebnému multifunkčnému zariadeniu musí obsahovať inštalačnú príručku, dokumentáciu a softvér k zariadeniu na CD-ROM, napájací kábel, dátový USB kábel, originálna čierna kazeta, originálne  farebné kazety.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Vykonanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkového objemu zákazky za každé porušenie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Záruka je min. 24 mesiacov.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

10.12.2021 08:00 — 14.01.2022 14:30

3,00 ks

747,54

747,54

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Prosíme doložiť všetky doklady uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.11.2021 13:41

07.12.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2021 07:47 - Vstupná ponuka 747,53 € Cena bez DPH
07.12.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 747,51 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS