00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
44801777
TOWDY s. r. o.
Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK
Nákup tonerov
toner, tonerové náplne, pásky
Tovar, Služba
|
1. Toner do laserových tlačiarní a fotokopírovacích strojov, tonery
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tonery pre tlač a kopírku |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toner HP CE 505X Originál | ks | 10 | ||
| Toner CB 435A kompatibil (HP) | ks | 5 | ||
| Toner HP 278A kompatibil | ks | 5 | ||
| Phaser 3020 - 106R02773 kompatibil (xerox) | ks | 1 | ||
| Toner Brother TN-B023 originál | ks | 6 | ||
| Toner Brother TN-1090 originál | ks | 10 | ||
| Epson T 7741 originál | ks | 2 | ||
| Epson T 76642 originál | ks | 2 | ||
| Epson T 76643 originál | ks | 2 | ||
| Epson T 76644 originál | ks | 2 | ||
| Canon EXV42 valec kompatibil | ks | 1 | ||
| Canon EXV54 Bk toner kompatibil | ks | 4 | ||
| Canon EXV54 cyan kompatibil | ks | 4 | ||
| Canon EXV54 yellow komatibil | ks | 4 | ||
| Canon EXV54 magenta kompatibil | ks | 4 | ||
| Canon EXV49 CMYK valec kompatibil | ks | 2 |
| Názov |
| Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Cena musí byť zadaná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru na mieste dodania, odvozu a ekologickej likvidácie prázdnych tonerových kaziet. |
| Cena zahŕňa dodanie tovarov v I. triede kvality, nových, nepoužívaných. |
| Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania podľa jednotlivých položiek. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH (jednotková cena bez DPH, DPH, cena s DPH). |
| Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie do konca kalendárneho roka odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
| Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
| Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
| Objednávateľ požaduje na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS. |
| Požaduje sa dodanie tovaru: - do 2 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
| - na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), v čase od 8:00 hod do 14:00 hod., |
| - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
| Obstarávateľ požaduje platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Záruka na tovar je min 24 a viac mesiacov. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
07.12.2021 07:00 — 17.12.2021 15:00
1,00 celok
2 830,80
2 359,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane dokumentácie, ktorá preukazuje, že návrh spĺňa všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2021 11:33
01.12.2021 12:00
01.12.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.11.2021 10:14 - Vstupná ponuka | 2 830,80 | € | Cena s DPH |
| 01.12.2021 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 830,78 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: