• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202123904

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202123904

OF-247336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084855

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31332528

M E D I L A S spoločnosť s ručením obmedzeným

Malinová 2/A, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotokabína UVA, UVB

kabína, UVA, UVB, fototerapia, kožné,

  • 33158300-5 - Lekárske UV-prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fotokabína UVA, UVB
Funkcia
Fotoliečba kožných ochorení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
UV fototerapeutická kabína ks 1
Počet UV žiariviek ks 40
UVA žiarivky ks 20
UVB žiarivky ks 20
UV žiarivky výkon W 100 150
Životnosť UV žiariviek hod. 400
Dĺžka žiarivky/trubice mm 1800
Počet panelov ks 4
Vlnová dĺžka UVB nm 311
Farebný dotykový displej s uhlopriečkou palec 8
UV senzory s kontrolným meraním a započitavaním UV žiarenia ks 4
Počet ventilátorov pre žiarivky/trubice ks 8
Počet ventilátorov pre priestor pacienta ks 2
Hmotnosť kabíny kg 440
Výška kabíny mm 2000 2300
Ochranné UV okuliare pre pacienta ks 2
Ochranné UV okuliare pre personál ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
aktívny chladiaci systém žiariviek áno
automatická kontrola životnosti žiariviek áno
voliteľnosť terapie – UVA alebo UVB a ich kombinácia áno
programovateľné dávky pacienta v J/cm2 áno
integrovaný PC systém áno
USB port na update softvéru áno
dotykový ovládací displej  pre ovládanie kabíny áno
počítačom kontrolovaná teplota a ventilačný systém áno
počítadlo prevádzkových hodín áno
inteligentný teplotne riadený vetrací systém áno
UV senzory s kontrolným meraním a započítavaním UV žiarenia v reálnom čase áno
ventilátory priestoru  pacienta – zhora áno
zabudované okienko na kontrolovanie pacienta áno
postranné madlá vo vnútornom priestore kabíny áno
vonkajšie madlo umiestnené na dverách áno
vnútorné štart stop tlačidlo alebo možnosť použitia bezpečnostnej/kontrolnej pásky/náramku na zápästie pacienta áno
automatický stop pri otvorení dverí kabíny áno
zobrazenie  zostávajúceho času terapie aj na vonkajšom displeji áno
Vnútorný priestor kabíny určený pre pacienta minimálne 90 x 90 cm alebo minimálny ø 90 cm áno
vnútorný plášť z akrylového skla pokrývajúci UV žiarivky áno
podlaha z pevného materiálu , udržanie ťažších pacientov, imobilných pacientov áno
jednodielny dverový systém s otváraním do jednej strany alebo dvojdielne dvere áno
odolnosť povrchu voči žiareniu a dezinfekčným prostriedkom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY
1.Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru:
1.1do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu,
1.2 v lehote do 8 týždňov od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky,
1.3 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
1.4  s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL kód (ak je to relevantné).
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
2. Súčasťou dodania zariadenia je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi všetky  doklady potrebné pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä:
2.1 certifikát alebo potvrdenie s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu,
2.2 návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku),
2.3 preberací protokol,inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou zariadenia.
2.4 zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia.
4 Prevzatie riadne dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi.
4.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu.
5. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty,  Dodávateľ k faktúre priloží kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
6.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie.
7. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
8.Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
9.Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní minimálne  24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky.  Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
10.Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny pzariadenia vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia.Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
10.1 oprava vád a porúch zariadenia , t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
10.2 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 18. tejto časti.
10.3 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov,
10.4 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
10.5 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu,
11. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností.
12.Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa.
12.1 V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka,za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady.
13. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
14. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu:
14.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 3 pracovných dní,
14.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 7 pracovných dní resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom.
15.Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške:
15.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika 100 eur za každý začatý deň omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa,
15.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každý začatý deň omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa.
16.Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
17.Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
18.Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť  považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
18.1 Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť je povinná ná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Fotokabína UVA, UVB",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
2.Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
2.1Špecifikáciu predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplývať, že ponúknutý produkt spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty .
2.2Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad)  obsahujúci  popis funkcií a technických parametrov ponúkaného zariadenia tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt.
2.3 Vyplnenú a podpísanú kalkuláciu ceny
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY,
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
D. Ukončenie zmluvy
1.Zmluvu možno ukončiť  písomnou dohodou oboch zmluvných strán .
2.Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b)dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
E.Informačná povinnosť:
1.Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy.
2.Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

13.12.2021 08:00 — 14.02.2022 15:00

1,00 ks

32 900,00

32 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Špecifikácia predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplývať, že ponúknutý produkt spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) obsahujúci popis funkcií a technických parametrov ponúkaného zariadenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2021 08:23

09.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2021 11:45 - Vstupná ponuka 32 900,00 € Cena bez DPH
08.12.2021 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka 32 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS