• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:35

Detail zákazky Z202123878

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:35

Základné údaje

Z202123878

OF-247059

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074722

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina, zelenina a ryby

Mrazená zelenina, filé, kuracie stehná, kačacie stehná , kuracia pečeň, koreňová zelenina mrazená, čínska zelenina mrazená,

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina a zelenina
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny, rýb +a zeleniny do kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky, plátky lisované 150g kg 50
Filety z tilápie kg 200
Špenát mrazený kg 30
Karfiol ružičky mrazený kg 100
Lesná zmes ovocná mrazená kg 60
Kel mrazený krájaný kg 10
Čučoriedky mrazené kg 30
Maliny mrazené kg 30
Hrášok mrazený kg 50
Kukurica mrazená kg 20
Brokolica mrazená - ružičky kg 100
Koreňová zelenina mrazená kg 100
Čínska zelenina mrazená kg 20
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou kg 50
Polievková mrazená zeleninová zmes kg 100
Zeleninová zmes pod sviečkovú, kocky kg 200
Bretánska zeleninová zmes mrazená kg 20
Mochovská zelenina mrazená kg 50
Šampiňóny krájané mrazené kg 40
Kuracie stehná s kosťou a kožou, kalib. 260g, IQF kg 400
Kuracie stehná bez kože a kosti kg 300
Kurča celé bez drobkov, kalib. 1500g kg 1000
Kuracie prsia bez kosti a kože, kalib. 150g, IQF kg 900
Kuracia polievková zmes kg 100
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalib. 250g – 300g kg 500
Kuracie pečienky mrazené 500g balenie kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú  záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže verejný obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2022 do 31.12.2022 t.j. na 12 mesiacov.
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou.
Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2022.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH..
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Ceny za dodanie tovaru sú vrátane dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok u verejného obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2022 06:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor jednotiek

18 192,00

15 160,00

Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH..

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 13:01

06.12.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 78
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 09:31 - Vstupná ponuka 18 192,00 € Cena s DPH
03.12.2021 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka 18 190,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS