30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená hydina, zelenina a ryby
Mrazená zelenina, filé, kuracie stehná, kačacie stehná , kuracia pečeň, koreňová zelenina mrazená, čínska zelenina mrazená,
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazenej hydiny, rýb +a zeleniny do kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Filé z tresky, plátky lisované 150g | kg | 50 | ||
Filety z tilápie | kg | 200 | ||
Špenát mrazený | kg | 30 | ||
Karfiol ružičky mrazený | kg | 100 | ||
Lesná zmes ovocná mrazená | kg | 60 | ||
Kel mrazený krájaný | kg | 10 | ||
Čučoriedky mrazené | kg | 30 | ||
Maliny mrazené | kg | 30 | ||
Hrášok mrazený | kg | 50 | ||
Kukurica mrazená | kg | 20 | ||
Brokolica mrazená - ružičky | kg | 100 | ||
Koreňová zelenina mrazená | kg | 100 | ||
Čínska zelenina mrazená | kg | 20 | ||
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou | kg | 50 | ||
Polievková mrazená zeleninová zmes | kg | 100 | ||
Zeleninová zmes pod sviečkovú, kocky | kg | 200 | ||
Bretánska zeleninová zmes mrazená | kg | 20 | ||
Mochovská zelenina mrazená | kg | 50 | ||
Šampiňóny krájané mrazené | kg | 40 | ||
Kuracie stehná s kosťou a kožou, kalib. 260g, IQF | kg | 400 | ||
Kuracie stehná bez kože a kosti | kg | 300 | ||
Kurča celé bez drobkov, kalib. 1500g | kg | 1000 | ||
Kuracie prsia bez kosti a kože, kalib. 150g, IQF | kg | 900 | ||
Kuracia polievková zmes | kg | 100 | ||
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalib. 250g – 300g | kg | 500 | ||
Kuracie pečienky mrazené 500g balenie | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže verejný obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Názov |
Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste. |
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2022 do 31.12.2022 t.j. na 12 mesiacov. |
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2022. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH.. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Ceny za dodanie tovaru sú vrátane dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok u verejného obstarávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2022 06:00 — 31.12.2022 14:00
1,00 súbor jednotiek
18 192,00
15 160,00
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH..
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 13:01
06.12.2021 08:00
06.12.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2021 09:31 - Vstupná ponuka | 18 192,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2021 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 190,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: