• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202123876

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202123876

OF-247355

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074660

Objednávateľ

45014809

Okresný súd Piešťany

Nálepkova 36, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,90
Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 2000 4536
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu, používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Číselný resp. čiarový kód
Stravná poukážka obsahuje Papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok výlučne v papierovej forme a neumožňuje ekvivalentné riešenie
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od doručenia objednávky
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky (e-mailom) alebo faxom
Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb, zvyčajne 1x za mesiac.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, t. j. 1x za mesiac. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa
Zmena nominálnej hodnoty stravných poukážok počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravných poukážok
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení
Celková cena za dodané stravné poukážky, na základe jednotlivých objednávok, bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok v € a provízie vrátane DPH za poskytnuté služby
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, ako aj všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celu dobu platnosti zmluvného vzťahu
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebieha dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie stravných poukážok dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok 1x mesačne
Doba platnosti zmluvy 1.1.2022 - 31.12.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nálepkova 36, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

4 536,00 ks

17 690,40

17 690,40

Návrh na plnenie zákazky musí byť vypracovaný v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 08:25

06.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 09:46 - Vstupná ponuka 17 690,40 € Cena s DPH
02.12.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 17 690,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS