• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 14:05

Detail zákazky Z202123844

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 14:05

Základné údaje

Z202123844

OF-247081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074760

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie ADOBE, ESET, FortiGate

eset, adobe acrobat, šifrovanie, licencia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Adobe Acrobat Pro DC for teams, Multilanguage
Funkcia
Práca s PDF dokumentami, OCR a konverzia do iných formátov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe Acrobat Pro DC for teams predplatné na 1 rok ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doba trvania licencie 1 rok
jazyková verzia Slovenská, Česká
Licencovanie GOV (licencie pre štátnu a verejnú správu)
Prostredie použitia operačný systém Windows 10
 2. ESET Secure Business, vernostná licencia
Funkcia
antivírusová ochrana, predĺženie a rozšírenie existujúcich licencii na antivírusový softvér.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET Secure Business, vernostná licencia predplatné na 1 rok ks 380
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prechod 29.12.2021-28.12.2022
Endpoint Antivirus v rámci balíka ESET Secure Business 380 ks
Mail Security for Exchange Server v rámci balíka ESET Secure Business 456 ks
jazyková verzia Slovenská, Česká
Licencovanie GOV (licencie pre štátnu a verejnú správu)
prostredie použitia operačný systém Windows 7/10
 3. Uniefied (UTM) Protection pre FortiGate 100F
Funkcia
firewall, smerovací, prepínací a bezdrôtový radič, funkcie protokolu IPsec VPN na konsolidáciu sieťových a bezpečnostných funkcií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FortiGate 100F ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
support a služby 1 rok
sériové číslo FG100FTK19008501
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý.
3. Neakceptovateľná ponuka vo verzii OEM licencie!
4. V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
5. V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
6. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľaa objednávateľa.
7. V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
9. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy
10. Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
11. Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
12. Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
13. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.
14. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Zoznam kontaktných osôb: Meno, tel. a e-mail kontakt

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.12.2021 10:09 — 15.12.2021 10:09

387,00 ks

12 840,00

12 840,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky (podrobný rozpis s cenami).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2021 12:09

06.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 107
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2021 16:45 - Vstupná ponuka 12 840,00 € Cena s DPH
03.12.2021 18:23 - Najvýhodnejšia ponuka 12 585,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS