• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 13:55

Detail zákazky Z202123829

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 13:55

Základné údaje

Z202123829

OF-247238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074702

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31694349

PROHELM, spol. s r.o.

Sibírska 39, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné štíty - OOPP pre sklad COVID 19

ochranný štít

  • 35113200-1 - Ochranné vybavenie proti nukleárnym, biologickým, chemickým a radiačným prostriedkom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranný štít na tvár
Funkcia
Ochranný štít slúži na ochranu celej tváre pred možným infekčným ochorením. Oblé vyhotovenie ochráni všetky citlivé časti tváre, akými sú oči, nos či ústa. Súčasťou je možnosť prispôsobenia si veľkosti tak, aby sedel čo najlepšie a poskytoval tak dostatočnú prevenciu voči riziku. Musí byť odolný voči dezinfekčným prostriedkom na báze alkoholu a teda vhodný na opakované použitie. Ochranné štíty tváre a očí sú nevyhnutné pre ochranu zdravotníckych pracovníkov vo výjazdoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranný štít na tvár ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál štít z číreho materiálu PC o hrúbke 1,5 mm
Zorník štítu dĺžka 20,5 cm (205 mm)
Vlastnosti zorníka štítu s ochranou proti poškriabaniu a zahmlievaniu UV stabilizovaný
CE certifikácia Norma EN 166
Upevnenie štítu štít upevnený na náhlavný nosič z PP s možnosťou nastavenia na rozmer hlavy vzadu otočným kolieskom
Hlavový postroj - vrchná časť nastaviteľná pomocou systému západiek
Hlavový postroj vystlaný penovým EVA materiálom pre vyšší komfort užívateľa
Funkcie štítu V prípade potreby užívateľa je štít výklopný
Poškodenie štítu V prípade poškodenia štítu je štít vymeniteľný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy bezplatné vzorky tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek.
4. Dodávateľ je povinný dodávať tovar originálny, nový - nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád.
5. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti RD predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky predmetu zákazky, pre ktorých platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
6 Od Dodávateľa sa požaduje do 5 prac. dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien každej položky predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a to v rozsahu: Názov jednotl. položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku. Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Jednotkové ceny uvedené v rozpise sú platné počas celého obdobia platnosti RD.
7.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
8. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
9. Dodávky tovaru budú realizované na základe prijatej čiastkovej objednávky od objednávateľa zaslanej e-mailom alebo telefonicky dodaním objednaného tovaru max. do 5 dní od doručenia čiastkovej objednávky na adresu objednávateľa v pracovných dňoch od 7.00 do 15.00 hod. Objednávku môže vystaviť aj iná organizácia, ktorá je v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa alebo organizačná zložka verejného obstarávateľa bez právnej subjektivity.
10. Celkové množstvá tovaru, sú predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový počet kusov tovaru alebo finančný objem zákazky.
11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať ak ponuka uchádzača obsahuje zavádzajúce informácie, tovar nie je určený na účel, nemá potrebný certifikát a jeho použitie nebolo schválené v súlade s legislatívou v Slovenskej republike.
12. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
13. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
14. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy, ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
15. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
18. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
19. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
20. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
21. V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky
23. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
24. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
25. Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody
26. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
27. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

300,00 ks

2 386,80

1 989,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru plnenia zákazky na základe osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 09:57

06.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 12:25 - Vstupná ponuka 2 386,80 € Cena s DPH
06.12.2021 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS