Z202123819
OF-247259
zrušená
00603406
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier, papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier A4 80g/m2 Go copy all-round (1bal=500ks) | bal | 400 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Žatevná 2, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
10.12.2021 11:30
1,00 celkové množstvo za predmet zákazky
960,00
960,00
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávaných tovarov (vrátane konkréneho typového označenia výrobkov).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2021 15:42
03.12.2021 10:00
03.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: