00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
48157716
Filson Slovakia s.r.o.
41, Dechtice, 91953, SVK
Čistiace a dezinfekčné prostriedky neosobnej hygieny III
Dezinfekčné prípravky
Tovar, Služba
|
1. Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 130 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu: | kvapalný biocídny, bakterocídny a virucídny dezinfekčný prostriedok na báze alkoholu. |
| Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu: | napríklad Burbegel plus, alebo Slopur, alebo ekvivalent. |
| Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu - obsah etanolu: | min. 80% v/v. |
| Dezinfekčný prípravok na báze alkoholu - obsah balenia: | min. 5 l. |
|
2. Dezinfekčný gél na ruky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dezinfekčný gél na ruky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dezinfekčný gél na ruky: | s pumpičkou. |
| Dezinfekčný gél na ruky: | napríklad SAN+TIZ alebo ekvivalent. |
| Dezinfekčný gél na ruky: | vhodný na čistenie a hygienickú dezinfekciu rúk bez použitia mydla a vody. |
| Dezinfekčný gél na ruky - obsah etanolu: | min. 70% v/v. |
| Dezinfekčný gél na ruky - obsah balenia: | min. 300 ml. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia. (Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo). |
| Cena dopravy musí byť premietnutá do jednotkovej ceny tovaru. |
| Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 5 pracovných dní po uzavretí Kúpnej zmluvy. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
| Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 13:00 hod. /dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru/. |
| Doba spotreby tovaru musí byť minimálne 1 rok od dodania tovaru. |
| Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu 1.3. Technická špecifikácia predmetu zákazky nebude verejným obstarávateľom odobratý. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením . |
| Za ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami sa považuje dodržanie minimálnych technických špecifikácii predmetu zákazky, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu ponúkaných produktov do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody |
| Na takéto posúdenie si verejný obstarávateľ tiež vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu plnenia do 7 dní od predloženia dokladov preukazujúcich požadovanú kvalitu. |
| Verejný obstarávateľ upozorňuje dodávateľov, že pokiaľ sa zúčastnia postupov na elektronickom trhovisku, pri ktorých verejný obstarávateľ umožňuje ponúknuť ekvivalent, vystavujú sa tým riziku, že ich plnenie nemusí byť akceptované, verejný obstarávateľ môže odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vystaví im negatívnu referenciu. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe doručenej faktúry v zmysle objednávky, s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. |
| Názov | Upresnenie |
| Doprava na miesto plnenia: | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,80m, Max. šírka 2,2 |
Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
06.12.2021 08:00 — 17.12.2021 14:00
1,00 zákazka
4 500,00
3 750,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2021 15:51
02.12.2021 16:30
02.12.2021 16:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.11.2021 09:02 - Vstupná ponuka | 4 499,99 | € | Cena s DPH |
| 02.12.2021 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 120,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: