• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 15:10

Detail zákazky Z202123787

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 15:10

Základné údaje

Z202123787

OF-247250

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060913

Objednávateľ

35987006

ŠTÁTNA VEDECKÁ KNIŽNICA V BANSKEJ BYSTRICI

Lazovná 9, Banská Bystrica, 97558, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zošívačka plastová ks 3
Zošit A5 linajkový (8mm) 60l tvrdý obal ks 30
Samolepiace bločky 75x75 mm 320 lis. - mix neonových farieb ks 10
Samolepiace záložky 20x50 mm 4 farby x 50 lístkov ks 15
Lepidlo tyčinka Pritt Stick/20 ks 10
Lepiaca páska priesvitná 12mm x 10 m bal 12 ks bal 3
Taška A4 s rozšíreným dnom 250x353 mm  25 ks v bal bal 10
Carioca/Corvina Memory zvýrazňovač 5,5 mm vodná báza žltý ks 8
Carioca/Corvina Memory zvýrazňovač 5,5 mm vodná báza oranžový ks 8
Centropen Popisovač permanent okrúhly hrot 1 mm čierny ks 12
Centropen Popisovač permanent okrúhly hrot 1 mm červený ks 12
Centropen Popisovač permanent okrúhly hrot 1 mm zelený ks 12
Centropen Popisovač permanent okrúhly hrot 1 mm modrý ks 12
Korekčný lak ks 10
Korekčný roller pritt ks 15
Centropen 8566 Permanent Marker čierna ks 15
Centropen 8566 Permanent Marker červená ks 15
Centropen 8566 Permanent Marker modrá ks 15
Spony listové 33 mm ks 50
Spony do zošívačky ks 60
Pečiatka - dátumovka ks 10
Obojstranná páska ks 5
Nožnice ks 2
Centropen na DVD ks 5
PP rýchloviazač A4 - rôzne farby ks 30
Rýchloviazač A4 obyčajný celý bal 50 ks bal 2
Guma Fáber Casttel ks 5
Strúhatko ks 5
Odkladacie mapy s troma chlopňami kartonové ks 50
Dovolenkové lístky zväzok 5
Priepustky z budovy zväzok 5
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy bal 3
kancelársky papier A4 80g. po 500 ks v balíku bal 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 9, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.12.2021 09:00 — 06.12.2021 15:00

532,00 ks

1 014,00

845,00

Požadujeme návrh plnenia zákazky v zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 12:55

29.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 56
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 13:03 - Vstupná ponuka 1 014,00 € Cena s DPH
29.11.2021 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 013,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS