• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2021 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 13:50

Detail zákazky Z202123781

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2021 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 13:50

Základné údaje

Z202123781

OF-247029

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074646

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky

Chlieb, rohlík, závin, vianočka, bábovka, žemľa, makovka, buchta, koláč, šatôčka

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný 1000 g krájaný, balený ks 2174
Chlieb pšeničný 1000 g krájaný, balený ks 3000
Chlieb grahamový 500 g krájaný, balený ks 10
Chlieb zemiakový 1000 g krájaný, balený ks 20
Rožok obyčajný 40 g ks 3175
Rožok grahamový 60 g ks 232
Rožok sójový 60 g ks 56
Rožok tmavý 60 g ks 56
Rožok celozrnný 60 g ks 56
Závin 400 g balený kakao,mak,orech,tvar. ks 204
Vianočka 400 g balená ks 360
Vianočka DIA 350 g balená ks 144
Bábovka 400 g balená ks 180
Žemľa obyčajná 100 g ks 90
Kaiserka cereálna 50 g ks 240
Kocka 70 g ks 122
Venček cesnakový 80 g ks 122
Rožok pizza 60 g ks 122
Uzol cesnakový 70 g ks 122
Croissant cesnakový 60 g balený ks 122
Croissant 50 g ks 122
Makovka 80 g ks 1560
Veka 400 g krájaná, balená ks 20
Croissant kakaový 60 g ks 65
Buchty 250g /3 v balení/ mak,lekvár,tvaroh ks 66
Koláč tlač. tvar-mak 50 g ks 175
Koláč tlač. jabl-škor 80 g ks 65
Taštička 100 g balená pľundr. 2 druhy ks 130
Šatôčka 80 g ov,tvar,orech náplň ks 325
Osie hniezdo škoricové 100 g balené ks 65
Švajčiarka škoricová 80 g balená ks 45
Taštička ov,jabl náplň 80 g balená ks 185
Batôžtek orech,marhuľ náplň 80 g ks 130
Minizávin kak,mak,orech,tvaroh 80 g balený ks 260
Bratislavský rožok orech ks 180
Štrúdľa 80 g 3 druhy ks 180
Pagáč škvarkový 50 g ks 630
Parené buchty 300 g balené ks 90
Knedľa 500  g balená ks 288
Zákusok pre diabetikov ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Predpokladané množstvá pekárenských výrobkov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske výrobky"
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus s DPH, celkovú cenu s DPH a doby spotreby jednotlivých výrobkov.
Doba trvania zmluvy je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 15.12.2021-14.12.2023
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a víkendy vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Objednávky sa predložia najneskôr deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp.osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

15.12.2021 00:00 — 14.12.2023 23:59

2,00 podľa rozpisu v objednávke /rozpis je na 1 rok/

23 800,00

23 800,00

Podľa potreby, mesačne cca 991,66 € počas trvania zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2021 13:29

06.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 13:21 - Vstupná ponuka 22 709,62 € Cena s DPH
29.11.2021 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 22 709,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS