• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202123756

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202123756

OF-247249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6105062

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

46292411

Zbazy, s.r.o.

Horná Mičiná 211, Horná Mičiná, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laparoskopický trenažér

trenažér, laparoskopia

  • 34150000-3 - Simulátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laparoskopický trenažér – 4 kusy
Funkcia
1. Laparoskopický trenažér v tvare nepriehľadného boxu, s výukovým laparoskopickým inštrumentáriom, kamerou a SW prostredím pre zobrazovanie a záznam činnosti v operačnom poli.
2. Nepriehľadný box s integrovanou pohyblivou kamerou umožňujúcou sledovať činnosti vykonávané v operačnom poli na obrazovke počítača.
3. Integrovaná Full HD kamera pohyblivá vo všetkých smeroch, uhol naklonenia kamery na konci manipulátoru zobrazovacej jednotky 30°, možnosť fixácie (samostatná fixácia hĺbky inzercie a natočenia kamery).
4. Integrovaný vnútorný LED zdroj osvetlenia boxu.
5. Tvar trenažéru a usporiadanie vstupných portov pre laparoskopické nástroje zodpovedajúce insuflovanej abdominálnej oblasti pacienta.
6. Min. 10 vstupných portov pre zavedenie laparoskopických nástrojov, možnosť použitia reálneho inštrumentária (porty pre 5 mm aj 10 mm nástroje).
7. Súčasťou min. 4 rozličné vhodné výukové laparoskopické nástroje (minimálne ihelec, grasper, nožničky, disektor).
8. Súčasťou min. 5 rozličných samostatných vkladacích modulov/vložiek pre nácvik laparoskopických zručností - minimálne moduly pre nácvik manipulácie s drobnými predmetmi a ich umiestňovania, navliekania, viazania, základov chirurgickej disekcie a šitia.
9. Možnosť jednoduchého uchytenia výukových modulov/vložiek na rozličné pozície vo vnútri boxu (min. 5 rozličných pozícií).
10. Univerzálny držiak s jednoduchým uchytením na dno boxu pre možnosť fixácie špecifických výukových pomôcok, tkaninových modelov, vlastných tréningových materiálov.
11. Online dostupnosť videotutoriálov k jednotlivým modulom/úlohám.
12. Software pre sledovanie činnosti v operačnom poli, jej záznam a prehrávanie vo forme videa, meranie času, základné nastavenia kamery, kompatibilný s operačními systémami MS Windows / Mac OS / Linux.
13. Súčaťou aj obal alebo kufrík alebo púzdro.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laparoskopický trenažér kus 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
Záruka a servis v trvaní 24 mesiacov.
Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky.
V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná a Technická špecifikácia predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či ponúkaný tovar je v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných a technických požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť tovar za nový na vlastné náklady.
Návody k trenažérom v slovenskom jazyku.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ oznámi termín dodania tovaru Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné a platobné podmienky: Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 6 týždňov odo dňa účinnosti Zmluvy. Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH;
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Preddavok sa neposkytuje. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.01.2022 09:00 — 28.01.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

6 360,00

6 360,00

Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu prípadne typu výrobku spolu s jeho technickou špecifikáciou v súlade s požiadavkami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2021 11:42

16.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 21:56 - Vstupná ponuka 6 360,00 € Cena bez DPH
14.12.2021 21:56 - Najvýhodnejšia ponuka 6 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS