• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202123755

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202123755

OF-247154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060909

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

euroobaly, fotopapier, ceruzka, guma, kalendár, lepiaca páska, papierová páska, papier xero, pero, permanentná popisovač, spony, zošity, rýchloviazače

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
pre prevádzkové potreby objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
batéria tušková A4 10 kusov v balení bal 10
bublinková fólia 80 my, 1 x 100 m ks 8
dierovačka na papiere s posuvným pravítkom na označenie formátov, kap. dierovania: 16 listov, vrchný diel z plastu ks 3
samofarbiaca, plastová, dátumová pečiatka, výška dátumu 3,8 mm, náhradné podušky typ 66/4910 ks 3
dovolenka A6 100 hárkov / bal bal 10
euroobal A4 (100 ks/bal) kryštalický obal, lesklý, priehľadný, 50 mic. bal 50
fotopapier Pro Design, A4 250 g/m², 250 hárkov/bal, 90 % drsnosť, 50 - 150 belosť, maximum 0,30/00 prašnosť, sacia schopnosť (COBB 60) bal 20
fotopapier Pro Design, A3 250 g/m², 250 hárkov/bal, 90 % drsnosť, 50 - 150 belosť, maximum 0,30/00 prašnosť, sacia schopnosť (COBB 60) bal 20
fólia baliaca stretch granát 10 cm šírka, cca 150 m, priehľadná ks 8
fólia baliaca stretch priehľadná s rúčkou 10 cm x 150 m, 20 mic ks 8
fólia potravinová strech cca 50/23 mic ks 10
grafitová ceruzka s gumou HB, žltá ks 40
guma na gumovanie, mäkká, 300/60 ks 5
jutový špagát + - 200 g, cca 140 m ks 5
korková nástenka 40 cm x 60 cm ks 1
lep tyčinka 40 g ks 20
lepidlo sekundové, gél 2 g ks 10
lepiaca páska 19 x 33 ks 30
lepiaca páska transparentná 48 x 66 ks 30
lepiaca páska hnedá 48 x 66 ks 30
obálka B4X dno s výstužou ks 60
náboje do zošívačky malej 24/6 . 1 kr/1000 ks (pevnejšie), značka: d.rect office alebo ekvivalent krabička 20
nožnice 21 cm, gumový úchyt ks 6
obal na CD, DVD, papierový ks 20
páska do pokladne Termo páska 57/40/12 ks 150
papier xero A3 (500 ks/bal) 80 gr/m², trieda B bal 10
papier xero A4 (500 ks/bal, 5 bal/kr) 80 gr/m², trieda B krabica 30
papierová páska 50 mm x 50 m ks 5
pentelka Schneider graffix mikrotužka 0,7 mm ks 10
permanentný popisovač 1 mm, guľatý hrot, červený, na všetky povrchy ks 20
permanentný popisovač 1 mm, guľatý hrot, čierny, na všetky povrchy ks 20
permanentný popisovač 1,5 - 3 mm, guľatý hrot, červený, na všetky povrchy ks 20
permanentný popisovač 1,5 - 3 mm, guľatý hrot, čierny, na všetky povrchy ks 20
pero guľôčkové classic, zelené ks 10
pero guľôčkové classic, červené ks 10
poradač pákový A4, mramorový vzhľad, šírka chrbta 5 cm ks 40
poradač pákový A4, mramorový vzhľad, šírka chrbta 8 cm ks 50
rozraďovač C6 10,5 x 24 cm Briliant ks 10
priepustka z budovy 100 hárkov / blok blok 15
pripínačky s farebnou tvarovanou hlavičkou 100 ks/bal (farebný mix) ks 5
rýchloviazač závesný A4 RZC, celý papierový ks 100
spona listová 28 mm (100 ks/bal) bal 30
spona listová 50 mm (100 ks/bal) bal 15
stojan na kancelárske potreby (3 dielny), kovový, čierny ks 4
zošívačka 24/6, 20 listová, kovová ks 10
zošit s tvrdými doskami A5 / 100 listový, linajkový ks 10
zošit s tvrdými doskami A4 100 listový, linajkový ks 8
zošit s tvrdými doskami A4 200 listový, linajkový ks 4
zvýrazňovač STABILO BOSS originál 2,5 mm (anti-dry-out technológia) červený, zelený, žltý, modrý, ružový, oranžový ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať  len skutočne dodaný predmet zmluvy . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní od dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravnej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia.
V prípade, že sa dodávateľ pokúsi objednávateľovi dodať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované parametre, je objednávateľ oprávnený považovať toto správanie za hrubé porušenie zmluvy, a môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ dodá nový tovar nepoškodený v štandardnej a požadovanej kvalite.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stavená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2021 14:00 — 20.12.2021 14:00

1,00 celok

3 027,56

3 027,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 09:14

29.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 09:42 - Vstupná ponuka 3 027,00 € Cena s DPH
29.11.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 3 027,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS