• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 09:05

Detail zákazky Z202123741

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 09:05

Základné údaje

Z202123741

OF-245081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6100761

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

00612791

UNOMED spol. s r. o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Endomyokardiálne bioptómy

inštrumentárium, bioptické kliešte

  • 33169000-2 - Chirurgické nástroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Endomyokardiálne bioptómy
Funkcia
Endomyokardiálne bioptické kliešte – inštrumentárium na odber vzoriek endomyokardu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaná dĺžka pre jugulárny prístup cm 50 60
Požadovaná dĺžka pre femorálny prístup cm 100 120
Minimálny objem klieštikov mm3 2,40
Inštrumentárium veľkosti F 5,5 7,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
klieštiky dobre ovládateľné z druhého konca, ostré, aby vzorky endomyokardu neboli vytrhávané, alebo ľahko odrezané
Povrch inštrumentária pokrytý hmotou s čo najmenším povrchovým trením
Inštrumentárium musí byť flexibilné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 36 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku,podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
V prípade, že tovar dodaný pri prvom zmluvnom plnení po posúdení kvality nebude spĺňať požadované vlastnosti, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Garantovanie dodávok tovaru od potvrdenia objednávky do 5 pracovných dní.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená bezodkladne po účinnosti zmluvy
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky,
3. Platobné podmienky:
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu:
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak.
Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru kupujúcemu.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj :
- číslo kúpnej zmluvy (KZ),názvy jednotlivých položiek predmetu KZ, celkový počet kusov každej položky predmetu KZ, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH,DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky predmetu KZ bez DPH, DPH, s DPH, dátum dodania tovaru.
Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis
5. Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia prostredníctvom e-mailu:
- štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára.
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa :
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.),
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska (black-list) trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia toho záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č.315/2016Z.z. účinného od 1.februára 2017, zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
Názov Upresnenie
Endomyokardiálne bioptómy 1 020 ks
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.12.2021 08:04 — 20.12.2024 00:00

1 020,00 ks

185 382,96

185 382,96

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predloženie štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2021 09:56

15.12.2021 08:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2021 08:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2021 08:42 - Vstupná ponuka 185 382,96 € Cena bez DPH
14.12.2021 22:43 - Najvýhodnejšia ponuka 184 618,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS