36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Upgrade elektroanatomického mapovacieho systému Carto3
upgrade, elektroanatomický mapovací systém
Tovar, Služba
1. Upgrade elektroanatomického mapovacieho systému Carto3 na verziu Carto3 V7 s modulom Prime
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softwarový modul Carto Replay s duálnymi monitorom, umožňujúci nahrávanie intrakardiálnych elektrokardiogramov a záznam operujúceho navigačného systému Carto 3 a spätné vytváranie máp zo záznamu | áno |
Kovové rameno na upevnenie druhého monitoru na mobilnú konštrukciu systému Carto3, potrebné na inštaláciu duálnych monitorov pre modul CartoReplay | áno |
Upgrade systému na verziu Carto V7 s modulom Prime. Požadované funkcie: | --- |
- Mapovanie v hybridnom režime: paralelné mapovanie viacerých arytmií v reálnom čase | áno |
- Modul Coherent Mapping pre aktivačné mapovanie arytmií | áno |
- Modul CartoFinder pre terapiiu nepravidelných predsieňových arytmií. | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
4. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu. |
5. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
6. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
8. V prípade dodávky tovaru zo zahraničia ( v rámci krajín EÚ), požaduje sa predložiť údaje do hlásenia "INTRASTAT-SK" v rozsahu - číslo colného sadzobníka, krajina pôvodu tovaru, váha tovaru (netto) 1ks, a spôsob dopravy |
9. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia ponúkaného upgrade preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
11. Požaduje sa predložiť dokument deklarujúci autorizáciu výrobcu o distribúcii a servisných činnostiach na území Slovenskej republiky. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje na vykonaný upgrade poskytnúť záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov, vrátane poskytnutia servisnej preventívnej prehliadky 1x ročne. |
13. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
08.12.2021 07:00 — 21.01.2022 15:00
1,00 celok
35 300,00
35 300,00
vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 08:00
06.12.2021 08:05
06.12.2021 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2021 15:21 - Vstupná ponuka | 35 300,00 | € | Cena bez DPH |
02.12.2021 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: