Z202123715
OF-246738
zrušená
42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
Elektrická energia pre potreby Ministerstva životného prostredia
elektrická energia, rozvod elektriny
Služba
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu, dodávky a distribúcie elektrickej energie podľa konkrétnych potrieb MŽP SR ako aj komplexných služieb spojených s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny pre jednotlivé odberné miesta od 01.01.2022 po dobu 12 mesiacov, tzn. do 31.12.2022.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nákupu, dodávky a distribúcie elektrickej energie podľa konkrétnych potrieb Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky (ďalej tiež ako „verejný obstarávateľ“) ako aj komplexných služieb spojených s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny pre jednotlivé odberné miesta (ďalej len „OM“) v predpokladanom množstve uvedenom nižšie s termínom začatia dodávky elektriny od 01.01.2022 po dobu 12 po sebe nasledujúcich mesiacov, tzn. do 31.12.2022. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca/uchádzač prevzal zodpovednosť za odchýlku, a to v kvalite zodpovedajúcej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy za dodržanie platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby (napr. získanie nového objektu alebo predaj objektu) určiť aj ďalšie OM, resp. vypustiť OM podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ si bude uplatňovať výslednú jednotkovú cenu za 1 MWh elektrickej energie aj pre nové odberné miesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OM - Námestie Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava - Staré Mesto - predpokladaný objem odberu | kWh | 321000 | ||
2. OM - Donnerova 7, 841 01 Bratislava - predpokladaný objem odberu | kWh | 430 | ||
3. OM - Bukureštská 4, 811 04 Bratislava - predpokladaný objem odberu | kWh | 71 000 | ||
Predpokladaný ročný objem odberu elektrickej energie za všetky OM | kWh | 392430 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaný odber verejný obstarávateľ | stanovil na základe ročnej spotreby elektrickej energie na jednotlivých OM, predpokladaný odber elektriny vyžaduje verejný obstarávateľ prekročiť alebo nedočerpať bez uplatnenia cenovej prirážky. |
Charakteristika odberných miest: | 1. OM a 3. OM - budovy administratívneho charakteru; 2. OM - byt |
1. OM - ČOM | 3106024923 |
1. OM - EIC kód | 24ZZS6024923000C |
1. OM - napäťová sústava | NN |
1. OM - rezervovaná kapacita (kW) | 437 |
1. OM - max. rezerv.kapacita (kW)/hodnota ističa (A) | 3x630 A |
2. OM - ČOM | 3105154933 |
2. OM - EIC kód | 24ZZS5154933000H |
2. OM - napäťová sústava | NN |
2. OM - rezervovaná kapacita (kW) | 5 |
2. OM - max. rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) | 1x25 A |
3.1 OM - ČOM | 3105000242 |
3.1 OM - EIC kód | 24ZZS50002420004 |
3.1 OM - napäťová sústava | NN |
3.1 OM - rezervovaná kapacita (kW) | 92 |
3.1 OM - max. rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) | 3 x 160 A |
3.2 OM - ČOM | 31051005799 |
3.2 OM - EIC kód | 24ZZS51057990002 |
3.2 OM - napäťová sústava | NN |
3.2 OM - rezervovaná kapacita (kW) | 16 |
3.2 OM - max. rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A) | 3 x 25 A |
3.3 OM - ČOM | 3105105779 |
3.3 OM - EIC kód | 24ZZS5173889000S |
3.3 OM - napäťová sústava | NN |
3.3 OM - rezervovaná kapacita (kW) | 20 |
3.3 OM - max. rezerv.kapacita (kW)/hodnota ističa (A) | 3 x 32 A |
Verejný obstarávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečiť komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny, t.j. administráciu dodávok elektriny: | -klientska starostlivosť, odborná podpora v prípade potreby (napr. pripájanie nových OM verejného obstarávateľa, odpájanie OM verejného obstarávateľa), komunikácia v slovenskom jazyku. |
Verejný obstarávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečiť komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny, t.j. administráciu dodávok elektriny - pokračovanie: | -služby elektronického portálu zriadené pre verejného obstarávateľa, kde verejný obstarávateľ nájde informácie o svojich odberných miestach, histórií spotreby. |
Verejný obstarávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečiť komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny, t.j. administráciu dodávok elektriny - pokračovanie: | -požadujeme elektronickú fakturáciu vo formáte pdf, a zároveň požadujeme spoločnú fakturáciu za viacero OM verejného obstarávateľa, pričom predmetom fakturácie budú aj služby za distribúciu elektr. e. |
Verejný obstarávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečiť komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny, t.j. administráciu dodávok elektriny - pokračovanie: | -poradenstvo pre verejného obstarávateľa zamerané na znižovanie spotreby elektriny. |
Verejný obstarávateľ požaduje: | -prekročenie/nedočerpanie predpokladaného množstva bez navýšenia ceny, štvrťročné a ročné vyhodnocovanie odobratého množstva elektriny, nepretržitú dodávku elektrickej energie |
Verejný obstarávateľ požaduje - pokračovanie: | -zabezpečenie súčinnosti s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení OM, spoločnú fakturáciu za OM verejného obstarávateľa, skutočné odobraté množstvo. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi elektrinu do OM Objednávateľa v dohodnutom množstve, kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy a čase podľa ostatných Zmluvných špecifikácií. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa prenos elektriny, distribúciu elektriny, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku za OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. |
1.4 Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave a v prípade potreby Dodávateľ zabezpečí uzavretie distribučnej zmluvy. |
2. MIESTO A ČAS PLNENIA |
2.1 Miestom plnenia sú jednotlivé OM Objednávateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa. Technické údaje a identifikácia OM Objednávateľa (ČOM, EIC kód) sú uvedené v Technickej špecifikácií. |
2.2 Zmluvné obdobie poskytnutia služieb od 01.01.2022 od 00.00 hod. do 31.12.2022 do 23.59 hod. |
2.3 Plnenie sa považuje za dodané prechodom elektriny z distribučnej sústavy/siete príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené, do OM Objednávateľa, t.j. prechodom elektriny príslušným meradlom pre konkrétne OM Objednávateľa. |
3. CENA |
3.1 Cena za plnenie je stanovená ako celková za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného odbobia. |
3.2 Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitosti spojených s dodávkou elektrickej energie. Cena musí v zmysle čl. V ods. 5.2 zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, a to cena za dodávku predpokladaného množstva elektriny za vyššie uvedeného zmluvné obdobie, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku a ceny za odvod do Národného jadrového fondu |
3.2 a) pokračovanie: cena za distribučné služby (za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované služby, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia kontraktačnej ponuky Dodávateľa a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia kontraktačnej ponuky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach. |
3.3 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO. |
3.4 V prípade, ak počas zmluvného obdobia dôjde k zmene regulovaných cien, Dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť Objednávateľovi. |
4. PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY |
4.1 Objednávateľ požaduje vystavovanie spoločnej faktúry za všetky OM, spoločne za dodávku elektriny a distribučné služby. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými daňovými a účtovnými predpismi vrátane informácie podľa Zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
4.2 Objednávateľ bude uhrádzať Dodávateľovi preddavky za dodávku elektriny a distribučné služby, pričom výška preddavkov, ich počet, termíny alebo spôsob platieb preddavkov sa môže počas trvania zmluvného vzťahu zmeniť, a to iba na základe dohody zmluvných strán. |
4.3 Objednávateľ požaduje vystavovanie vyúčtovacej faktúru za dodávku elektriny a distribučné služby pre Objednávateľa s mesačným odpočtom k poslednému dňu príslušného mesiaca. Vo vyúčtovacej faktúre za dodávku elektriny a distribučné služby sa odpočítajú preddavky, ktoré boli Objednávateľom uhradené za príslušný mesiac. |
4.4 Objednávateľ požaduje vystavovanie vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny a distribučné služby pre Objednávateľa s ročným odpočtom k poslednému dňu príslušného roka, a to k 31.12. Vo vyúčtovacej faktúre za dodávku elektriny a distribučné služby sa odpočítajú preddavky, ktoré boli zo strany verejného obstarávateľa uhradené za príslušný rok. |
4.5 Objednávateľ požaduje, aby vyfakturovaný nedoplatok mohol uhradiť v lehote splatnosti faktúry. |
4.6 Objednávateľ požaduje, aby vrátanie preplatku sa uskutočnilo na účet Objednávateľa, a to v termíne do dátumu splatnosti faktúry. |
4.7 Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektrickej energie Dodávateľ nebude účtovať voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky a pod.), v súlade s čl. VI, ods. 6.11 Prílohy č. 1 OUEP. |
4.8 Lehota splatnosti faktúra (preddavky, vyúčtovacie faktúry) 30 dní. |
4.9 Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. má Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
4.10 Platby za plnenie budú realizované bezhotovostne na účet Dodávateľa. |
5. POVINNOSTI DODÁVATEĽA |
5.1 Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Objednávateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Splnomocnenie vopred vyhotoví Dodávateľ. |
5.2 Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zákazky zabezpečiť komplexné služby spojené s bezpečnou, stabilnou a komplexnou dodávkou elektriny, t.j. administráciu dodávok elektriny: |
a) Klientska starostlivosť, odborná podpora v prípade potreby (napr. pripájanie nových OM verejného obstarávateľa, odpájanie OM verejného obstarávateľa), komunikácia v slovenskom jazyku. |
b) Služby elektronického portálu zriadené pre Objednávateľa, kde Objednávateľ nájde informácie o svojich OM, histórií spotreby. |
c) Požadujeme elektronickú fakturáciu vo formáte pdf, a zároveň požadujeme spoločnú fakturáciu za viacero OM verejného obstarávateľa, pričom predmetom fakturácie budú aj služby za distribúciu elektrickej energie. |
d) Poradenstvo pre Objednávateľa zamerané na znižovanie spotreby elektrickej energie. |
6. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY |
6.1 Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi po uzavretí zmluvy do 3 pracovných dní nasledovné doklady: |
a) Platné povolenie na podnikanie v energetike v súlade s § 6 ods. 2 písm. a) zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
b) Platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu, alebo čestné prehlásenie/potvrdenie, ktorým uchádzač preukáže, že je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu s elektrinou v zmysle platného zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
c) Uzatvorenú zmluvu na rok 2022 alebo čestné prehlásenie/potvrdenie, že začal alebo začne rokovania o uzatvorení zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy v roku 2022 s distribučnou spoločnosťou zaisťujúcou distribúciu elektrickej energie v oblasti, v ktorej sa nachádzajú OM podľa technickej špecifikácie tejto zmluvy. |
d) Uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou na rok 2022 alebo čestné vyhlásenie/potvrdenie, že zahájil s prevádzkovateľom prenosovej sústavy rokovania o uzatvorení Zmluvy o zúčtovaní odchýlky na nami požadovaný kalendárny rok. V prípade, že má záujemca uzatvorenú zmluvu v ponuke predložení identifikáciu zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumu jej uzatvorenia. |
e) Kontaktné údaje oprávnených osôb Dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón a e-mailovú adres). |
6.2 Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu v zmysle bodu 3.2 a 6.1 tejto zmluvy sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom Objednávateľ: |
a) ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
b) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
c) vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
7. OSTATNÉ POŽIADAVKY |
7.1 Pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č.1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
7.2 Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie. |
7.3 Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
7.4 Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky Objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
8.1 V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č.1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu Odberateľa. |
8.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa. |
8.3 Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
8.4 Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzných právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok. |
Názov | Upresnenie |
Deň začiatku dodávky elektrickej energie pre OM | 01.01.2022, 00.00 hod. SEČ |
Deň ukončenia dodávky elektrickej energie pre OM: | 31.12.2022, 23.59 hod. SEČ |
Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
392 430,00 kWh
112 155,29
93 462,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 13:02
10.12.2021 15:00
10.12.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: