• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 12:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 12:50

Detail zákazky Z202123684

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2021 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 12:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 12:50

Základné údaje

Z202123684

OF-247231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6057088

Objednávateľ

42377897

Trenčín región

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače s príslušenstvom (klávesnica, myš), spolu s kancelárskym balíkom Microsoft Office 2019

hardvér, softvér, stolový počítač, výpočtová technika

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie osobných počítačov, určených na administratívnu prácu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač s príslušenstvom ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model DELL OptiPlex 3080 alebo ekvivalent
Formát skrine SFF (Small Form Factor) prípadne tower
Pamäť min. 8GB RAM DDR4, min. 1 volný slot na základnej doske
Pevný disk min 256 GB SSD, typ PCIe NVMe
Procesor i3-10105 alebo ekvivalent, Passmark V10 skóre: min. 8700, single thread: min. 2650, min. fyzické 4 jadrá, max 65W TDP
USB min. 4x USB 3.2 Typ-A, min. 4x USB 2.0 Typ-A
Grafické výstupy min. 1x DVI, 2x DisplayPort, alebo 2x HDMI, prípadne súčasne 1x HDMI a 1x DisplayPort (2 digitálne výstupy)
Grafická karta integrovaná na základnej doske PC alebo do CPU
Ďalšie rozhrania min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet zabudovaný, 1x slúchadlá/mikrofón
Príslušenstvo USB klávesnica, USB optická myš
Bezpečnosť vstavaný TPM 2.0 čip
Operačný systém Windows 10 PRO 64-bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11
Záruka 3r (3r) On-Site NBD poskytovaná výrobcom
 2. Microsoft Office 2019 pre domácnosti a podnikateľov
Funkcia
Kancelársky softvér obsahujúci aplikácie určené na administratívnu prácu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 2019 pre domácnosti a podnikateľov ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia jednorazový nákup, neobmedzená licencia na komerčné použitie
Podpora min. do októbra 2025
Jazyk slovenský
Obsah aplikácií min. MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook
Kompatibilita s OS Windows 10
Softvér nový, plnohodnotný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie do 30 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu, zabalený v originálnom obale.
Požadujeme dodanie pracovnej stanice v zloženom stave a s predinštalovaným operačným systémom. OS nesmie byt použitý alebo repasovaný.
Požadujeme predložiť vlastný, podrobný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice a notebooky v rámci infor. systému ver. obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows.
Na faktúre požadujeme uviesť ako samostatné položky: počítač, klávesnica, myš a MS Office.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi v súlade s bodom 11.6 OPET alebo iného ustanovenia týchto VZP, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 10.12.2021 12:00

4,00 ks

1 451,30

1 209,42

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky podľa špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v opise s rozpisom jednotlivých položiek predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2021 08:27

26.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 583
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2021 06:47 - Vstupná ponuka 1 451,30 € Cena s DPH
26.11.2021 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 449,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS