• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:21
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:35

Detail zákazky Z202123683

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 08:21
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:35

Základné údaje

Z202123683

OF-247200

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074710

Objednávateľ

42119383

"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

47559870

ZELEX, s.r.o.

Kuraľany 49, Kuraľany, 93564, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina a ovocie

Zelenina a ovocie

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03222331-2 - Marhule
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221440-2 - Ružičkový kel
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03211200-5 - Kukurica
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina a ovocie
Funkcia
Zabezpečenie dodávky zeleniny a ovocia v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky - skoré (odber v tom istom týždni, keď sa začnú predávať v bežných potravin. reťazcoch) kg 7300
Zemiaky - neskoré kg 9315
Banány kg 4314
Pomaranče kg 2602
Kiwi kg 290
Mandarinky kg 1258
Grep kg 720
Citróny kg 473
Nektarinky kg 300
Broskyne kg 416
Jablká kg 2919
Melón - vodový kg 610
Melón - žltý kg 58
Marhule kg 20
Hrozno kg 80
Slivky kg 65
Hrušky kg 100
Reďkovka - biela kg 81
Reďkovka - červená    5 ks/zväzok zväzok 180
Karfiol kg 100
Zeler kg 525
Kaleráb kg 585
Mladý kalerábik ks 320
Mrkva kg 1561
Petržlen kg 302
Paštrnák kg 120
Cibuľa kg 1553
Cibuľka 5 ks/zväzok zväzok 269
Šalát ľadový ks 360
Šalát hlávkový ks 200
Cesnak kg 95
Kapusta čínska kg 330
Kapusta hlávková - biela kg 1250
Kapusta hlávková - červená kg 160
Kapusta kvasená kg 590
Kel kg 112
Paradajky november - máj kg 610
Paradajky jún - október kg 1093
Paprika zelená - sladká PCR júl - november kg 500
Paprika zelená - sladká PCR december - jún kg 230
Paprika farebná - hrubostenná kg 120
Uhorky šalátové kg 594
Pór kg 245
Tekvica na varenie kg 30
Zázvor čerstvý kg 10
Hokkaido tekvica kg 75
Cvikla čerstvá kg 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z.z. o cenách
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach Levice a Domadice
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu zeleniny a ovocia, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodávaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala je zdravotná nezávadnosť a kvalita.
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dni.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/dátum spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobratého tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok-streda-piatok v čase od 7,00 do 12,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne 2x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1.1.2022 do 31.12.2022.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena/ďalej tiež, ako"nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou -
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

43 050,00 kg

38 343,00

38 343,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu zeleniny a ovocia, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodávaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala je zdravotná nezávadnosť a kvalita. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach Levice a Domadice.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 10:46

06.12.2021 08:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 08:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 69
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2021 11:42 - Vstupná ponuka 37 999,00 € Cena s DPH
29.11.2021 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 37 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS