• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 13:30

Detail zákazky Z202123676

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 13:30

Základné údaje

Z202123676

OF-247080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067259

Objednávateľ

36158143

Základná škola Ulica 17. novembra 31, Sabinov

17. novembra 31, Sabinov, 08301, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné počítače pre pedagógov

notebook, prenosný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné počítače (notebooky)
Funkcia
Pracovné notebooky pre pedagógov pre spoľahlivú realizáciu dištančného vzdelávania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 43
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i3 / AMD Ryzen3 resp. ekvivalent výkonovo porovnateľný podľa CPU PassMark (BNCH min. 3000b)
Operačný systém Windows 10 Home Edition SK 64bit (príp. novší)
Display uhlopriečka 15,6", rozlíšenie 1920x1080 (FullHD), matný
Operačná pamäť 8 GB DDR4
Pevný disk 256 GB SSD
Grafická karta VGA integrovaná
Optická mechanika DVD+/- RW (zabudovaná)
Klávesnica slovenské rozloženie kláves, samostatná numerická časť
Webkamera áno, HD rozlíšenie
Komunikácia WiFi, bluetooth, LAN
Porty 3 x USB, 1 x HDMI, RJ-45, 1× kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón
Zvuk integrovaný mikrofón, integrované stereo reproduktory
Batéria 3-článková, výdrž min. 6 hodín
Záruka min. 2 roky
Vyhovujúci typ napr. HP 250 G7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení.
Predmet plnenia (tovar) musí minimálne spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predávajúci bude realizovať záručný servis formou opravy v servisnom stredisku predávajúceho a bezplatne vykoná práce spojené s odstránením porúch.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov (pondelok až piatok) v v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať (telefonicky) zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nepreviať zásielku.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobu, postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením s parametrami vyššie uvedenými.
Uchádzač predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH).

Rozpory k zákazke ?

V pôvodnom opise je uvedené: Optická mechanika DVD+/- RW (zabudovaná) Vyhovujúci typ HP 250 G7 uvedená modelová rada HP 250 G7 sa už nevyrába, aktuálna modelová rada je HP 250 G8, ktorá však neobsahuje DVD+/-RW mechaniku. Obdobná situácia s mechanikou je aj u iných výrobcov. Navrhujeme vypustiť podmienku DVD+/-RW mechaniky z opisu, prípadne povoliť externú DVDRW mechaniku, ktorá sa v súčasnosti už používa minimálne a je nahradzovaná USB klúčami.

Vypúšťame podmienku zabudovanej DVD+/-RW mechaniky z opisu zákazky.


Zmluvná špecifikácia

Ul. 17. novembra 31, Sabinov, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika

06.12.2021 08:00 — 15.12.2021 15:00

43,00 ks

18 000,00

15 000,00

Návrh musí zohľadňovať technickú špecifikáciu (minimálne požiadavky). Všetky prenosné počítače musia byť rovnakej značky a rovnakého typu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2021 11:11

01.12.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 86
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2021 11:30 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
01.12.2021 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 17 999,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS