• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 14:50

Detail zákazky Z202123661

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 14:50

Základné údaje

Z202123661

OF-246496

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092309

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre Red Hat Enterprise Linux Server

RHEL, Red Hat

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre Red Hat Enterprise Linux Server
Funkcia
1. Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie Red Hat Enterprise Linux Server. Číslo existujúceho kontraktu 10832384.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ licencie Physical or Virtual Nodes
Úroveň podproy Standard, L1-L3
Množstvo 4 fyzické CPU
SKU RH00004
Account # 5238526
SnS # 8640268
Začiatok obdobia 19.12.2021
Začiatok obdobia 18.12.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Podpora: Požaduje sa technická podpora, ktorá je poskytovaná výrobcom pre tovary a služby v predmete zákazky v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a e-mailom. Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované technické informácie a podpora pre tovary a služby v predmete zákazky ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu vyššej ako základnej úrovne v Slovenskej republike pre tovary a služby v predmete zákazky, ktorý je oprávnený takéto plnenie poskytovať aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor);
Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy;
Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
TCO: v cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, prístup k dokumentácii, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Implementácia: pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.12.2021 08:00 — 10.01.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 600,00

1 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2021 11:11

13.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 12:40 - Vstupná ponuka 1 600,00 € Cena bez DPH
30.11.2021 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS