00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36827631
AVIR, s.r.o.
Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK
Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
TeamViewer, vzdialený prístup, licencie, softvér
Tovar, Služba
1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
2. Množstvo: Predĺženie predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (15+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na jeden rok od exspirácie aktuálne platnej licencie, minimálne však do 02.12.2022. | |
Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov | |
Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac vo verziách 32/64bit | |
Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual | |
Typ licencie – elektronická | |
Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách | |
Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry | |
Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia | |
Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime | |
Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie | |
Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje | |
Vzdialený prístup medzi platformami | |
Alternatíva k VPN | |
Zdieľanie súborov | |
Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku | |
Konzola pre správu aplikácie | |
Servisný front | |
Automatické hromadné nasadenie aplikácie | |
Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii | |
Opakované procesy jedným kliknutím | |
Správa konfigurácie a oprávnení používateľov | |
Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov | |
Podpora virtuálnej tabule | |
Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup | |
Hlasový aj textový chat | |
Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu | |
Vzdialený monitoring iných zariadení | |
Prispôsobenie a integrácia | |
Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia | |
Tímová spolupráca a vytváranie správ | |
Prispôsobenie a dizajn spoločnosti | |
Tmavý režim grafického rozhranie |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
3. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň; |
Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu) |
4. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") |
5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA |
6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky |
Univerzita Komenského v Bratislave, CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.12.2021 08:00 — 10.01.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
2 300,00
2 300,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2021 11:14
13.12.2021 14:30
13.12.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2021 14:08 - Vstupná ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
30.11.2021 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: