00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36827631
AVIR, s.r.o.
Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK
Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
TeamViewer, vzdialený prístup, licencie, softvér
Tovar, Služba
|
1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
| 2. Množstvo: Predĺženie predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (15+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály). |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na jeden rok od exspirácie aktuálne platnej licencie, minimálne však do 02.12.2022. | |
| Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov | |
| Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac vo verziách 32/64bit | |
| Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual | |
| Typ licencie – elektronická | |
| Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách | |
| Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry | |
| Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia | |
| Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime | |
| Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie | |
| Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje | |
| Vzdialený prístup medzi platformami | |
| Alternatíva k VPN | |
| Zdieľanie súborov | |
| Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku | |
| Konzola pre správu aplikácie | |
| Servisný front | |
| Automatické hromadné nasadenie aplikácie | |
| Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii | |
| Opakované procesy jedným kliknutím | |
| Správa konfigurácie a oprávnení používateľov | |
| Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov | |
| Podpora virtuálnej tabule | |
| Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup | |
| Hlasový aj textový chat | |
| Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu | |
| Vzdialený monitoring iných zariadení | |
| Prispôsobenie a integrácia | |
| Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia | |
| Tímová spolupráca a vytváranie správ | |
| Prispôsobenie a dizajn spoločnosti | |
| Tmavý režim grafického rozhranie |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 2. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
| 3. Podpora: Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň; |
| Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu) |
| 4. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") |
| 5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA |
| 6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky |
Univerzita Komenského v Bratislave, CIT, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.12.2021 08:00 — 10.01.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
2 300,00
2 300,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2021 11:14
13.12.2021 14:30
13.12.2021 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.11.2021 14:08 - Vstupná ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
| 30.11.2021 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: