• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 14:20

Detail zákazky Z202123629

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 14:20

Základné údaje

Z202123629

OF-246823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067219

Objednávateľ

42355818

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb

Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK

Dodávateľ

36371629

AUTO MARKET, s.r.o.

Košická 3623, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služobné motorové vozidlo

Osobný automobil, Osobné motorové vozidlo, Motorové vozidlo na prepravu osôb

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služobné motorové vozidlo
Funkcia
Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny kategórie M1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb kategórie M1 ks 1
Počet miest na sedenie ks 5
Počet dverí (vrátane batožinového priestoru) ks 5
Výkon motora kW/HP 80/107
Počet valcov kus 4
Počet prevodových stupňov stupeň 6
Rok výroby rok 2021-2022
Objem batožinového priestoru (základný/sklopené zadné sedadlá) liter 400/1200
Objem palivovej nádrže liter 48
Udávaná kombinovaná spotreba paliva liter/100 km 7,5
Maximálna rýchlosť km/h 160
Svetlá výška mm 200
Nájazdový uhol ° 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ karosérie SUV
Farba metalíza
Motor zážihový
Druh paliva Benzín
Norma emisií EURO 6
Pohon 4x4
Uzávierka pohonu LOCK áno
Prevodovka manuálna/automatická
Kolesá disky  z ľahkých zliatin min. 16" vrátane sady zimných kolies z ľahkých zliatin s pneumatikami
Aktívna bezpečnosť ABS, ESC, ASR
Klimatizácia automatická
Pasívna bezpečnosť airbag vodiča a spolujazdca. Bočné airbagy vpredu a vzadu. Hlavové airbagy.  Signalizácia nezapnutého pásu na predných sedadlách
Palubný počítač áno
Asistent rozjazdu do kopca áno
Asistent na zjazd z kopca áno
Tempomat áno
Systém sledovania mrŕveho uhla áno
Predné hmlové svetlomety áno
Rádio vstavané s  DAB, bluetooth, handsfree
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Bezkľúčový prístup a štartovanie áno
VIN kód na sklách vozidla (VINPRINT) áno
Elektrické ovládanie okien vpredu aj vzadu áno
Parkovacie senzory vzadu áno
Zadná parkovacia kamera áno
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Lakťová opierka vpredu áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Vyhrievané predné sedadlá áno
Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá áno
Deliteľné operadlo zadného sedadla áno
Tónované (zatmavené) sklá vzadu áno
Kontrola tlaku v pneumatikách áno
Ochrana podbehov kolies áno
Bočné lišty dverí ochranné áno
Pozdĺžne strešné lyžiny
Gumové koberce, predné a zadné zásterky kolies, pozdĺžne strešné lyžiny áno
Rezerva na oceľovom disku (plnohodnotná)+ zdvihák + kľúč na kolesá áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, krajské pracovisko Žilina, Ulica 1. mája č. 16, 010 01 Žilina.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max.1 hodiny
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (predpredajný servis, doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) okrem prihlásenia do evidencie, ktoré si Objednávateľ zabezpečí vo vlastnej réžií.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
Kúpnu cenu uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe faktúry, ktorú Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti  Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí  motorového vozidla. V protokole musí byť uvedené o. i. typ, značka a model vozidla, sériové číslo karosérie, resp. motora, zoznam skutočne dodávanej požadovanej doplnkovej výbavy, počet najazdených kilometrov ku dňu odovzdania, zoznam odovzdávaných dokladov (technický preukaz, potvrdenie o zhode,...).
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky (napr. sken originálu dokladu) doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne Dodávateľ, ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Žilinského samosprávneho kraja. V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu v papierovej podobe.
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Rovnaký rozpis ceny je Dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas  predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
Ak  Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: potvrdený preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, 2 kľúče, technický preukaz k vozidlu, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie , povinná výbava v zmysle § 25 Vyhlášky 134/2018 Z. z. a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom k predmetu zákazky.
Predmet zmluvy (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. Všetky doplnky a výbava musí byť originál - domontované výbavy , doplnky atď. nie sú akceptovateľné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky  a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ  je  tiež oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla ak pri prevzatí vozidla zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do 8 mesiacov  od nadobudnutia účinnosti zmluvného vzťahu.
Záručná doba na každé dodané motorové vozidlo je minimálne 36 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom alebo do 100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov).
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica 1. mája č. 16, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.12.2021 13:32 — 08.08.2022 13:33

1,00 kus

25 000,00

21 000,00

Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 15:23

01.12.2021 13:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 13:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2021 09:51 - Vstupná ponuka 22 480,01 € Cena s DPH
26.11.2021 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 22 480,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS