• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 09:35

Detail zákazky Z202123625

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 09:35

Základné údaje

Z202123625

OF-246453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069972

Objednávateľ

00320986

Obec Rudno nad Hronom

Rudno nad Hronom 16, Rudno nad Hronom, 96651, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

elektrická enegia

dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energiedo odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektrinyprostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavya prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 360
2. OM: predpokladaná ročná spotreba VO KWh 500
3. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 1250
4. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 9700
5. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 3600
6. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 350
7. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 100
8. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 6000
9. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 6600
10. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 2772
11. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 100
12. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 2578
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1. - 12. OM KWh 33910
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1. - 12. OM KWh 101730
Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (80 %), maximum (120 %) a presne KWh 81384 122076
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluvné obdobie (viazanosť 36 mesiacov) pre 1. - 12. OM Od 01.01.2022 do 31.12.2024
Charakter odberu pre 1. - 12. OM za 12 mesiacov Administratívne a prevádzkové budovy a VO
1. OM: EIC, identifikácia 24ZSS62201800002
Spotreba predpokladaná VT 360
Fázy x veľkosť ističa 3x18
Distribučná sadzba C1
2. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6220182000T
Spotreba predpokladaná VT 500
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C1
3. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6220189000V
Spotreba predpokladaná VT 1250
Fázy x veľkosť ističa 3x50
Distribučná sadzba C1
4. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6220191000S
Spotreba predpokladaná VT 9700
Fázy x veľkosť ističa 3x170
Distribučná sadzba C1
5. OM: EIC, identifikácia VEREJNÉ OSVETLENIE 24ZSS62201960003
Spotreba predpokladaná VT 3600
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C10
6. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6310755000Q
Spotreba predpokladaná VT 350
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C1
7. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6111859000B
Spotreba predpokladaná VT 100
Fázy x veľkosť ističa 1x25
Distribučná sadzba C1
8. OM: EIC, identifikácia VEREJNÉ OSVETLENIE 24ZSS6220181000Y
Spotreba predpokladaná VT 6000
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C10
9. OM: EIC, identifikácia 24ZSS63015730002
Spotreba predpokladaná VT 6600
Fázy x veľkosť ističa 3x32
Distribučná sadzba C1
10. OM: EIC, identifikácia 24ZSS62201870004
Spotreba predpokladaná VT 2076
Spotreba predpokladaná NT 696
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C5
11. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6111858000G
Spotreba predpokladaná VT 100
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C1
12. OM: EIC, identifikácia 24ZSS6111866000K
Spotreba predpokladaná VT 2578
Fázy x veľkosť ističa 3x40
Distribučná sadzba C2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Množstvá odoberanej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Dalej v prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektriny za príslušné obdobie, - cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektriny dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.),  v súlade s prílohou č.1 OUEP (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) Čl.VI, bod 6.11.
Vyúčtovanie spotreby elektrinysa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo elektrinyodobraté odberateľom a predpokladané množstvo elektrinyuvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail);
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie:
d) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh.
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami.
Dodávateľ bezplatne zabezpečí vykonanie analýzy odberných miest s návrhom na elimináciu poplatkov za nedodržanie technických podmienok distribúcie k 31.12..
Dodávateľ zabezpečí pre odberateľa bezodplatné poradenstvo, podporné programy a občasné služby súvisiace so zlepšením efektívnosti odberu elektriny.
Dodávateľ zabezpečí odberateľovi prístup k zákazníckemu web portálu s možnosťou sledovať údaje o spotrebe plynu, fakturácii, histórii odberu.
Dodávateľ zrealizuje prípadnú zmenu dodávateľa elektrickej energie kontinuálne bez prerušenia dodávky elektrickej energie a zároveň je povinný zabezpečiť proces vypovedania čiastkových zmlúv so súčasným dodávateľom elektrickej energie (okrem prípadov, ak si čiastkovú zmluvu vypovedá odberateľ); a to pre každé odberné miesto a s prihliadnutím na súčasné zmluvné lehoty. Zmenu dodávateľa formou splnomocnení (aj viacerých a aj za každé odberné miesto) zariadi a splnomocnenie vopred vyhotoví dodávateľ.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky pre 1. - 12. OM: 01.01.2022, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky pre 1. - 12. OM: 31.12.2024, 23:59 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Preddavkové platby: mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM
Vystavenie faktúr: najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rudno nad Hronom 16, Rudno nad Hronom, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2024 23:59

101 730,00 kWh

41 753,00

41 753,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Nepožaduje sa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2021 11:03

02.12.2021 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 98
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2021 16:01 - Vstupná ponuka 36 197,94 € Cena s DPH
01.12.2021 16:01 - Najvýhodnejšia ponuka 36 197,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS