00313319
Mesto Brezno
Námestie gen. M.R.Štefánika 1, Brezno, 97701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v minimálnom počte 5.000 stravovacích zariadeniach na území SR. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok za jeden rok | ks | 42000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | 1 x mesačne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Splatnosť faktúry 14 kalendárnych dní od doručenia faktúry |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme raz mesačne dodanie požadovaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky v počte cca 3 500 ks/mesiac podľa zoznamu zamestnancov, zabalené v obálkach s menom zamestnanca, osobným číslom a počtom kusov lístkov. |
Podanie objednávok na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a pripočítaním výšky poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 06. dňa v mesiaci. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Námestie gen. M.R.Štefánika 1, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00
1,00 ks
163 920,00
163 920,00
Neuplatňuje sa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 09:33
10.12.2021 12:00
10.12.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2021 09:43 - Vstupná ponuka | 163 920,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2021 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 163 918,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: