• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 13:20

Detail zákazky Z202123611

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 13:20

Základné údaje

Z202123611

OF-245994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067221

Objednávateľ

45014817

Okresný súd Skalica

Námestie slobody 15, Skalica, 90901, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov na odberné miesto /OM/ špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení /zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z./
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúr 30 dní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na rok 2022 MWh 69
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC kód 24ZZS2154244000E
Distribučná sadzba C2-X3 ZSD Profil 1T
Produkt E C2 Profil 1T
Napäťová úroveň NN
Typ merania A
Počet fáz 3
Hlavný istič 125
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Cena bude uhradená v mene EUR.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby /Zmluva o zúčtovaní odchýlok/ a poplatkov za OM.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j.  69,00 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Fakturačné obdobie je kalendárny mesiac.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj  prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Množstvo predpokladanej odobratej elektriny je predpokladané.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa
Zmluvu je možné ukončiť kedykoľvek na základe dohody zmluvných strán.
V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie.
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom):
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 94/15, Skalica, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

69,00 MWh

22 767,08

18 972,57

Návrh na plnenie zákazky musí byť vypracovaný v súlade s predmetom opisu objednávkového formulára a v súlade s technickou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2021 08:01

01.12.2021 12:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 12:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 11:03 - Vstupná ponuka 22 430,05 € Cena s DPH
30.11.2021 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka 22 430,05 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS