37863720
Základná škola s vyučovacím jazykom maďarským - Alapiskola, 925 83 Žihárec č.2
Žihárec 2, Žihárec, 92583, SVK
45860637
MET Slovakia, a.s.
Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK
zemný plyn
dodávka zemného plynu
Tovar, Služba
1. dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
vykurovanie, ohrev |
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb prepravy a distribúcie zemného plynu prostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej siete do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OM:predpokladaná ročná spotreba | kWh | 186904 | ||
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1. OM | kWh | 186904 | ||
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1. OM | kWh | 560712 | ||
Celková predpoklad. spotreba za 36 mesiacov za1. OM, minimum (80%), maximum (120%) | kWh | 448569,6 | 672854,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Označenie druhu tarify pre 1. OM | M7 |
Zmluvné obdobie (viazanosť 36 mesiacov) pre 1. OM | Od 01.01.2022 do 31.12.2024 |
Charakter odberu pre 1. OM | TÚV a kúrenie |
1. OM: POD, identifikácia | SKSPPDIS000110106822 |
Adresa OM | Žihárec 1, 925 83 Žihárec |
Názov |
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete |
Množstvá odoberaného plynu sú predpokladané. |
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou plynu . |
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva plynu za príslušné obdobie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, - cenu za služby distribúcie, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP). |
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO. |
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi. |
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby plynu dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.). |
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. |
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo energie v plyne odobraté odberateľom a predpokladané množstvo energie v plyne uvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail); |
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie: |
a) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou plynu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami. |
Dodávateľ bezplatne zabezpečí vykonanie analýzy odberných miest s návrhom na elimináciu poplatkov za nedodržanie technických podmienok distribúcie k 31.12.. |
Dodávateľ zabezpečí pre odberateľa bezodplatné poradenstvo, podporné programy a občasné služby súvisiace so zlepšením efektívnosti odberu plynu. |
Dodávateľ zabezpečí odberateľovi prístup k zákazníckemu web portálu s možnosťou sledovať údaje o spotrebe plynu, fakturácii, histórii odberu. |
Dodávateľ zrealizuje prípadnú zmenu dodávateľa plynu kontinuálne bez prerušenia dodávky plynu a zároveň je povinný zabezpečiť proces vypovedania čiastkových zmlúv so súčasným dodávateľom plynu (okrem prípadov, ak si čiastkovú zmluvu vypovedá odberateľ); a to pre každé odberné miesto a s prihliadnutím na súčasné zmluvné lehoty. Zmenu dodávateľa formou splnomocnení (aj viacerých a aj za každé odberné miesto) zariadi a splnomocnenie vopred vyhotoví dodávateľ. |
Názov | Upresnenie |
Deň začiatku dodávky pre 1. OM: | 01.01.2022, 00:00 hod. SEČ |
Deň skončenia dodávky pre 1. OM: | 31.12.2024, 23:59 hod. SEČ |
Platobné podmienky: | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
Preddavkové platby: | mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM |
Vystavenie faktúr: | najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia |
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: | 14 dní odo dňa vystavenia dodávateľom |
Žihárec 2, Žihárec, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2024 23:59
560 712,00 kWh
53 400,00
53 400,00
Nepožaduje sa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2021 10:10
01.12.2021 11:45
01.12.2021 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2021 18:41 - Vstupná ponuka | 53 268,00 | € | Cena s DPH |
30.11.2021 18:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 268,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: