• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 13:55

Detail zákazky Z202123521

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 12:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 13:55

Základné údaje

Z202123521

OF-246994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6064029

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

37683632

Anna Reľovská - FARBY-LAKY

Nám. sv. Mikuláša, Zadné trakty 1721, Stará Ľubovńa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka pracích prostriedkov

Prací prášok, tekutý škrob, dezinfekcia prádla

  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka pracích prostriedkov
Funkcia
Táto Kúpna zmluva sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Nákup pracích prostriedkov“  . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmetom Kúpnej zmluvy (ďalej zmluva) bude nákup pracích prostriedkov vrátane dopravy, podľa podmienok určených v tomto verejnom obstarávaní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prací prášok na farebné prádlo 7,5 kg balenie (napr. bonux, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) ks 55
3. Prací prášok na biele prádlo 7,5 kg balenie (napr. bonux, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) ks 55
5. Tekutý škrob na prádlo 500 ml balenie (napr. herbamyl, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) ks 40
6. Prostriedok na dezinfekciu a bielenie prádla 1,2 L balenie (napr. savo perex, alebo ekvivalent, ktorého špecifikácia a charakteristika bude minimálne takejto kvality) ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávka tovaru musí byť realizovaná podľa presne určenej špecifikácie v tomto VO pozri technicku špecifikáciu predmetu zákazky
Pozn.: ekvivalent sa vzťahuje len na značku a nie na hmotnosť a objem - je to z dôvodu vydávania zo skladu podľa normatívu (interný predpis).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými v tomto verejnom obstarávaní (v tejto RD).
Vrátane dopravy (distribúcie) na miesto plnenia.
Cenu za skutočne odobratý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je minimálne 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPET. Faktúra bude objednávateľovi doručená emailom aj poštou.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.
Ak objednávateľ zistí zjavné vady  pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť, t.j. neprevziať a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči dodávateľovi uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. Objednávateľ má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva tovaru na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 8 hodín od zistenia tejto skutočnosti a neprevzatia pôvodnej dodávky tovaru.
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je dodávateľ povinný vysporiadať do 8 hodín od času prijatia reklamácie.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie.
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti dodávateľa dodať predmet plnenia v dohodnutom termíne, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200 Eur za každé jedno porušenie
Zmluvné strany prehlasujú, že výška zmluvnej pokuty je primeraná, je v súlade so  zásadami poctivého obchodného styku a bola dohodnutá s prihliadnutím na význam zabezpečovaných povinností.
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu omeškaním dodávateľa vznikla. Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a OPET. Pre účely tejto zmluvy sa škodou rozumejú aj náklady objednávateľa na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného dodávateľa v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa.
Názov Upresnenie
Fakturácia po prevzatí tovaru objednávateľom.
Dodávka tovaru (podľa požiadavky objednávateľa) v celých baleniach, ale aj jednotlivo po jednom kuse a pod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

02.12.2021 09:36 — 03.12.2021 08:37

210,00 ks

1 465,00

1 220,83

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru bez potreby ďalších nákladov odberateľa - t.z., že je nutné túto skutočnosť preukázať.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 11:34

30.11.2021 12:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 12:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 289
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 09:54 - Vstupná ponuka 1 465,00 € Cena s DPH
30.11.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 1 455,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS