• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 16:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 11:30

Detail zákazky Z202123519

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 16:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2021 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2021 11:30

Základné údaje

Z202123519

OF-247064

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6069970

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dataprojektory vrátane príslušenstva - stropné držiaky a káble HDMI 10m, VDE 10m, notebooky

dataprojektory, notebooky, káble, stropné držiaky

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook HP 15s-eq1902nc Natural Silver alebo ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Home 64 bit
Procesor AMD Ryzen TM 3 3250U (2,60 GHZ max. 3,50 GHz, vyrovnávacia pamäť 4 MB, L3 cache, 2 jadra) Dalí
Čipová sada Čipset je integrovaný s procesorom
Pamäť 8 GB DDR4 2400 MHz SDRAM (2x 4GB)
Pamäťové sloty 2 SODIMM
Pevný disk 512 GB M.2 SSD PCIe NVMe TLC
Grafická karta AMD Radeon  Vega 3
Uhlopriečka displeja 39,6 cm (15,6")
Rozlíšenie 1920 x  1080
Typ monitora Matný displej, WLED podsvietenie, Full HD rozlíšenie SVA, AntiGlare 220 nits (cd/m2), 45% NTSC
Zvuk Integrované stereo reproduktory
Integrovaný mikrofón Integrovaný mikrofón
Web kamera HP True Vision HD 720p
Technológie bezdrotového pripojenia Wifi karta:802.11 a/b/g/n/ac (2x2), Bluetooth 5.0
Rozširujúce sloty Čítačka pamäťových kariet SD (SD, SDHC, SDXC)
Porty a konektory 1x USB-C 3.1 (prenos dát, prenosová rýchlosť signálu 5 GB/s)
 2. Dataprojektor s príslušenstvom: konzola, káble 10m: HDMI a VDE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dataprojektor BenQ MX536 (9h.jn777.33eE) prípadne plný ekvivalent ks 8
HDMI kábel (1 ks =10 m) ks 8
VDE kábel (1 ks = 10 m) ks 8
konzola t.j. stropný držiak BenQ k uvedenému typu  alebo plný ekvivalent ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dataprojektor natívne rozlíšenie XGA 1024x768 px, pomer strán 4:3
Svietivosť/kontrast 4000 ANSI lúmenov /20 000:1
Rozhranie HDMI, USB-A, USB mini-B, S-Video, VGA, RS232, 3,5mm jack (vstup a výstup)
Ozvučenie 2W reproduktor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie  na mieste - odskúšanie, že tovar je plne funkčný.
Termín dodania tovaru na miesto plnenia oznámi dodávateľ najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, v originálnom obale, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
V prípade nedodržania termínu dodania bude uplatnená penalizácia vo výške 0,05% za každý deň omeškania.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Objednávateľ uvedenej osobe oznámi kontaktnú osobu za stranu objednávateľa zodpovednú za prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu obchodného názvu, typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzuje si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Cena je konečná a sú v nej zahrnuté všetky náklady a akékoľvek náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s jej plním sú na náklady dodávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní po dodaní a prevzatí tovaru, ktorej súčasťou je aj dodací list potvrdený objednávateľom  z miesta plnenia a inštalácie, ktoré budú potvrdené kontaktnou osobou v mieste plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s par. 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárobným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky (2 roky) sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v súdle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty reklamovaného tovaru, minimálne však 100 € za každý takýto prípad.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote 30 dní  dodaný tovar kedykoľvek vrátiť, ak v rámci tejto lehoty jednotlivé zariadenia odskúša a zistí, že nezodpovedajú požiadavkám objednávateľ uvedeným v opisnom formuláci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.12.2021 08:19 — 28.01.2022 08:20

1,00 celok

8 357,64

6 964,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podľa objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 16:45

02.12.2021 08:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2021 08:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 588
 213
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2021 17:41 - Vstupná ponuka 8 357,64 € Cena s DPH
02.12.2021 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka 8 356,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS