36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. zákonníka práce. |
Stravovacia poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | Eur | 5,00 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 27480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti |
Stravná poukážka v papierovej podobe musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch alebo hárkoch |
Názov |
Vysúťažená cena zahŕňa náklady na tlač, doručenie stravovacích poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravovacích poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu zákazky. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do troch pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom, plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Čiastkovú objednávku zadá Objednávateľ e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. |
Zazmluvnený počet prevádzok na uliciach v Trenčíne: K dolnej stanici, Legionárska, Jilemnického, Piaristická, Soblahovská, Ivana Olbrachta, Horný Šianec je minimálne 5. |
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravovacích poukážok v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky sa deje na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Úspešný uchádzač je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky akceptovať. Zmena nominálnej hodnoty poukážky je bezplatná. |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať: |
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. cenu poplatku za poskytnuté služby |
3. DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa, čím preukáže zabezpečenie stravovania v Objednávateľom uvedených lokalitách. Neposkytnutie tohto linku Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. Neposkytnutie tohto vzoru Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá Objednávateľovi stravovacie poukážky s platnosťou do konca aktuálneho kalendárneho roka najneskôr v novembri aktuálneho kalendárneho roka. |
Predávajúci je povinný dodávať stravovacie poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravovacie poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok. |
Verejný obstarávateľ má právo vrátiť nepoužité stravovacie poukážky Dodávateľovi z dôvodu skončenia príslušného emisného obdobia alebo z dôvodu prechodu na inú nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, alebo z iného nešpecifikovaného ďalšieho dôvodu. Výzva na prevzatie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok bude zaslaná Dodávateľovi písomne. |
Dodávateľ má povinnosť nahradiť vrátené nepoužité stravovacie poukážky, a to buď vrátením finančnej čiastky zodpovedajúcej cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravovacie poukážky uhradil alebo dodaním nových stravovacích poukážok verejnému obstarávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu), a to v lehote oznámenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy. |
Po uplynutí doby platnosti stravovacích poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravovacie poukážky do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka bez storno poplatkov. |
Dodávateľ je povinný spätne odobrať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky najneskôr do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka a uhradiť Objednávateľovi čiastku zodpovedajúcu cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravovacie poukážky uhradil. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Zmluva je účinná od 1.1.2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
27 480,00 ks
137 400,00
137 400,00
Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky tak, aby nebol v rozpore s požadovanou funkčnou / technickou špecifikáciou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2021 12:20
09.12.2021 13:30
09.12.2021 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2021 09:23 - Vstupná ponuka | 137 400,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2021 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 399,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: