• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:05

Detail zákazky Z202123503

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:05

Základné údaje

Z202123503

OF-247090

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067207

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52336859

TOP - HOLDING s.r.o.

Dubíkova 31, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

banány, broskyne, jablká, kapusta, kiwi, marhule, petržlen, pomaranče, mrkva, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222331-2 - Marhule
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika
  • 15331130-7 - Fazuľa, hrach, paprika, paradajky a iná zelenina
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 400
Cibuľa kg 500
Citróny kg 50
Cesnak kg 50
Jablká (Golden, Gala červené, Jonagold) kg 500
Kapusta hlávková biela kg 350
Kel hlávkový kg 300
Mandarínky kg 300
Mrkva kg 200
Kaki kg 100
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) kg 200
Hrušky kg 50
Paradajky kg 200
Uhorky šalátové kg 200
Šalát hlávkový kg 250
Pomaranče kg 300
Pór kg 100
Nektarinky kg 100
Grep kg 200
Zeler kg 100
Zázvor kg 5
Broskyne kg 100
Zemiaky konzumné kg 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 01.01.2022 do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví raz mesačne vždy ku koncu mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej vystavenia, pričom faktúra bude doručená objednávateľovi v 4 výtlačkoch najneskôr tri dni po vystavení dodávateľom.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 10.00 hod. ráno (na dodacie listy), ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s poslednou dodávkou v danom mesiaci je požadované dodať 4 výtlačky faktúry, kde bude uvedené, že faktúra zároveň slúži ako dodací list.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2022 08:00 — 31.12.2022 12:00

1,00 súbor podľa špecifikácie

10 000,00

10 000,00

uviesť krajinu pôvodu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 13:17

01.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2021 08:20 - Vstupná ponuka 9 999,50 € Cena s DPH
01.12.2021 07:09 - Najvýhodnejšia ponuka 9 892,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS