30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52336859
TOP - HOLDING s.r.o.
Dubíkova 31, Nitra, 94901, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
banány, broskyne, jablká, kapusta, kiwi, marhule, petržlen, pomaranče, mrkva, zemiaky
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 400 | ||
Cibuľa | kg | 500 | ||
Citróny | kg | 50 | ||
Cesnak | kg | 50 | ||
Jablká (Golden, Gala červené, Jonagold) | kg | 500 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 350 | ||
Kel hlávkový | kg | 300 | ||
Mandarínky | kg | 300 | ||
Mrkva | kg | 200 | ||
Kaki | kg | 100 | ||
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) | kg | 200 | ||
Hrušky | kg | 50 | ||
Paradajky | kg | 200 | ||
Uhorky šalátové | kg | 200 | ||
Šalát hlávkový | kg | 250 | ||
Pomaranče | kg | 300 | ||
Pór | kg | 100 | ||
Nektarinky | kg | 100 | ||
Grep | kg | 200 | ||
Zeler | kg | 100 | ||
Zázvor | kg | 5 | ||
Broskyne | kg | 100 | ||
Zemiaky konzumné | kg | 3500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Názov |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 01.01.2022 do 31.12.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví raz mesačne vždy ku koncu mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej vystavenia, pričom faktúra bude doručená objednávateľovi v 4 výtlačkoch najneskôr tri dni po vystavení dodávateľom. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. |
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 10.00 hod. ráno (na dodacie listy), ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Súčasne s poslednou dodávkou v danom mesiaci je požadované dodať 4 výtlačky faktúry, kde bude uvedené, že faktúra zároveň slúži ako dodací list. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2022 08:00 — 31.12.2022 12:00
1,00 súbor podľa špecifikácie
10 000,00
10 000,00
uviesť krajinu pôvodu
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2021 13:17
01.12.2021 14:00
01.12.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2021 08:20 - Vstupná ponuka | 9 999,50 | € | Cena s DPH |
01.12.2021 07:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 892,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: