• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 15:55

Detail zákazky Z202123484

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2021 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 15:55

Základné údaje

Z202123484

OF-246480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092319

Objednávateľ

00328758

Mesto Rožňava

Šafárikova 29, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

36021211

Brantner Gemer s.r.o.

Košická cesta 344, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu a nájom 120 L nádob na biologicky rozložiteľný odpad

zber,zhodnotenie, biologicky rozložiteľného odpadu, kompostovanie

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie biologicky rozložiteeľného odpadu
Funkcia
Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (nakladanie s odpadmi) v súlade so zákonom č.79/2015 Z.z. odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. Predmetom obstarávania je odber, zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO) zo záhrad a verejných priestranstiev na území  mesta Rožňavy vrátane mestskej časti Nadabula, ktorý je dopravovaný špeciálnymi vozidlami príp. vo veľkokapacitných kontajneroch verejného obstarávateľa.
Nájom 120 l nádob na biologicky rozložiteľný odpad.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo BRO t 900 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
názov odpadu biologicky rozložiteľný odpad (BRO)
katalógové číslo odpadu 20 02 01
kategória odpadu O
pod pojmom BRO sa rozumie rastlinný materiál z úprav záhrad a verejnej zelene (kôrovo-drevný odpad z orezov drevín a krov, stromová kôra, piliny, hobliny, pokosená tráva, vypletá burina, lístie,
pokračovanie rastlinný odpad z kvetinových záhonov, vňate a listy zo zeleniny, opadané a prezreté ovocie, zvyšky z čistenia sezónnej zeleniny a ovocia, ktoré neprešli tepelnou úpravou)
pokračovanie bez kuchynského odpadu, rastlinných olejov a  odpadov živočíšného pôvodu.
nakladanie s odpadom požaduje sa nakladanie s odpadom R 03 Recyklácia alebospätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používanéako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a inýchbiologických transformačných procesov)
frekvencia zberu BRO z domácností v pravidelných intervaloch 1x za jeden týždeň - piatok, podľa harmonogramu zberu BRO,                                                              43 zberov od III.2022 do XII.2022
frekvencia odvozu BRO zo zberného dvora podľa potreby a požiadaviek objednávateľa od XII.2021 do XII.2022
 2. Nájom 120 l nádob na biologicky rozložiteľný odpad.
Funkcia
Smetná nádoba na zber bioodpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Smetná nádoba na bioodpad. Biologicky rozložiteľný odpad určený na neskoršie kompostovanie s dobrou cirkuláciou vzduchu, aby sa zabránilo nežiadúcim rozkladným procesom. ks 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 120 l
Maximálne možné zaťaženie 55,6 kg
Certifikovaná farebná stálosť RAL certifikát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 01.12.2021 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že je oprávnený na poskytnutie všetkých služieb v prospech Objednávateľa uvedených v tejto zmluvy, pričom disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné. Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace so zhodnotením organického odpadu v zmysle Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za zber,odvoz a zhodnotenie 1 tony biologicky rozložiteľného odpadu v EUR bez DPH a s DPH vrátane dodania , rozvozu a nájmu nádob do domácnosti.
Dodávateľ je povinný do 5 - ich pracovných  dní od uzavretia zmluvy dodať a rozvoziť 120 l  KUKA nádoby do domácností na konkrétne adresy v meste Rožňava a časť Nadabula.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť súhlas udelený pre činnosť R3 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) vyplývajúcich z § 97 Zákona o odpadoch. Platnosť povolení je potrebná po celú dobu realizácie služby.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní kompostárne , alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom kompostárne o zabezpečení odberu odpadu.Tzn. platný súhlas na prevádzkovanie kompostárne podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch účinného po celú dobu trvania zmluvy , prípadne zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom kompostárne a zároveň predloží všetky požadované doklady tretej osoby.
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 02 01 -BRO, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj v tlačovej forme
Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace s nakladaním ako aj zložením a čistotou organického odpadu.
V prípade, že bude BRO obsahovať prímesi nebezpečných a iných druhov odpadov Objednávateľ na mieste takýto odpad vytriedi. Ak by bol BRO aj po vytriedení nevhodný na spracovanie, Dodávateľ má právo tento odpad neprevziať. V prípade neprevzatého odpadu musí toto Dodávateľ písomne zdôvodniť a priložiť fotodokumentáciu. Náklady spojené so spätným naložením neprevzatého odpadu na vozidlo prípadne do zbernej nádoby Objednávateľa znáša Dodávateľ, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Odvoz neprevzatého odpadu zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať odpad od Objednávateľa po zbere v zbernom dvore z veľkoobjemových kontajnerov.
Na váženke je povinný Dodávateľ čitateľne uviesť okrem dátumu a času prevzatia odpadu aj meno osoby vybavujúcej prevzatie a váženie konkrétnej dodávky odpadu za Dodávateľa, evidenčné číslo vozidla, ktorým bol odpad privezený, váhu a druh odpadu a akékoľvek výhrady, ktoré bude mať vo vzťahu k zloženiu či stavu odpadu. Na neskôr vznesené výhrady voči zloženiu či stavu odpadu sa neprihliada.
Vyhotovený vážny list podpíše poverená osoba Dodávateľa a tento bude podkladom pre fakturáciu odmeny za poskytnutú službu. Rovnako slúži ako doklad pre evidenciu odpadu pôvodcom. Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov.
Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi na základe vystavených a potvrdených vážnych listov a to 1x mesačne (sumárne k poslednému dňu v mesiaci). Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov potvrdená poverenou osobou Objednávateľa. V prípade, že súpis vážnych listov nie je prílohou faktúry, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru Dodávateľovi vrátiť. Objednávateľ sa v takomto prípade nedostáva do omeškania so zaplatením ceny, a to až do času doručenia riadne vystavenej faktúry so všetkými prílohami v súlade s touto zmluvou.
Zmluvné strany sa dohodli na 30 dňovej splatnosti faktúr.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz a zhodnotenie odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova, 29, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12

1,00 sub.

100 000,00

99 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2021 14:20

13.12.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 344
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2021 17:15 - Vstupná ponuka 99 696,00 € Cena s DPH
13.12.2021 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 99 660,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS